  • 91. Data: 2011-11-01 15:00:12
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > A kiedy przestaje?

    No to ty nam powiedz.

    > Alez to nie o brak funkcji chodzi, to wlasnie chodzi o POSIADANIE
    > funkcji pod tytulem: "mozliwosc dodawania nowych funkcji"...
    > Brak tej funkcji definiuje dla mnie dumbfone.

    No to przejebane masz, bo wszelkie klasyczne Nokie za zlotówkie juz
    obsluguja dodawanie aplikacji. Wg twojej urojonej klasyfikacji Nokia
    zawladnela rynkiem smartfonów na swiecie juz kilka lat temu, gdy przestala
    produkowac dumbfony.

  • 92. Data: 2011-11-01 15:38:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Z tej, której tak zaciekle nie potrafisz zrozumieć.

    Link albo nie wydarzyło się.

  • 93. Data: 2011-11-01 15:39:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    com...
> [...]
    com...

    > Znowu pomyliles rozmówców. To nie ja tak napisalem tylko Atm.

    No to co sie wtracasz?

  • 94. Data: 2011-11-01 15:39:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Czyli wymigujesz się od podania własnej definicji smartfona?

    Ja nie należę do kościoła tworzącego własne definicje.

    > Może w przyszłości pojawi się smartcar który będzie można wyposażyć
    > o tego typu "dodatki", aczkolwiek nie wyobrażam sobie takich rozwiązań
    > czysto softwareowych, więc Twoja próba analogii to raczej niewypał.

    Nie, nie, to będzie tak: jak się Apple dorwie do sprzedaży samochodów, to
    się nagle okaże, że możliwość wstawienia fotelika dla dziecka czyni auto
    "smartcarem" a Smart przestanie być smart.

    > Owszem, słyszałem. Jak każde powiedzonko ma w sobie coś tam prawdy.
    > Nie znaczy to wcale że należy celowo pozbawiać się możliwości rozwoju

    umysłowego? Się pozbawiłeś już pewien czas temu.

    > :-) A kupowanie N9 pod nazwą smartfone jest dziś nieporozumieniem...

    Można pojść do sklepu i powiedzieć "poproszę telefon Nokia N9". Myslę że
    obsłużą bez problemu. Nikt z tego powodu nie będzie psychopatą jak ty.

    > Żaden telefon bez rozwijanego systemu operacyjnego nie może być
    > nazwany smartfonem bo to nadużycie.

    Oo. Nagle zmieniła ci się definicja? Już nie wystarczy dodawanie aplikacji?

    > Nawet jeśli jakoś tam na około
    > można będzie na MeeGo odpalić niektóre tam aplikacje z Androida.

    Prawda w oczy kole, kłamco i fałszerzu historii?

> [...]
    > nie potrzebuje (liczba obrotów pedałów na minutę???) to może
    > aplikacji używać bez tych czujników i monitorować tylko to co daje
    > za darmo już kupiony wcześniej smartfone z iOS czy Androidem:
    > prędkość chwilową, prędkość średnią, trasę odwzorowaną na mapie,
    > porównywać poprzednie wyniki robić wykresy, śledzić postępy
    > treningu itp... A jak ktoś koniecznie potrzebuje licznik obrotów
    > korby pedałów czy licznik obrotów koła to sobie może takie czujniki
    > dokupić do iPhone i wyjdzie mu i tak znacznie taniej niż kupowanie
    > osobnej konsoli od Garmina a będzie jednakowo funkcjonalne.

    Nie chce mnie się w to wnikać, ale czuję że piszesz jakieś bzdury. Poczekam
    aż ktoś kompetenty zdementuje.

    > Widzisz - nie nazywałbym namiastką czegoś co w zupełności komuś
    > wystarczy...

    A widzisz. To już dawno ustalilismy, że wolisz lans zamiast jakości i
    dorabiasz ideologię do swojego badziewiarstwa.

    > Nie bądź śmieszny...
    > Czemu używasz telefonu do funkcji kalendarza?

    Bo jest wygodny i synchronizowany z Outlookiem.

    > Noś ze sobą
    > notatnik z kalendarzem, osobny komputerek do poczty...

    Owszem noszę tablet w torebce. Ale rzadko używam.

    > No i budzik z nakręcaną sprężyną bo przecież telefon używany
    > do zadań, kalendarza i budzika to urządzenie do wszystkiego
    > czyli do niczego?

    Nie zmieniaj tematu, bo to powyższe to funkcje smartfona z definicji. Pilot
    do ogłupiającego pudła nigdy w niej nie występował.

    > Tak jak posiadanie internetu w telefonie nie było 10 lat temu
    > ewidentnym brakiem. Ale świat się zmienia i dziś mało kto
    > kupuje telefon bez internetu, prawda?

    Bo mało jest teraz telefonów bez internetu. Wszystkie klasyczne telefony już
    mają. Obok możliwości uruchamiania aplikacji. Nadal jednak nikt nie wchodzi
    do sklepu prosząc sprzedawcę o rekomendację telefonu z pilotem do
    telewizora, więc daruj sobie takie głupoty.

    > No i po co te emocje

    Śmiech to zdrowie.

    > i niegrzeczne epitety?

    Jakie niegrzeczne? Kupiłeś białego "smarfona" i zainstalowałeś pół miliona
    aplikacji, bo ci rakotwórca powiedział w reklamie, że będziesz "hip" dzięki
    temu. Nie ma się czego wstydzić, miliony nieoryginalnych naiwniaków na
    świecie padły ofiarą tego samego chwytu marketingowego.
    Niesamowite, że niektórzy nadal wierzą, że kupili coś wyjątkowego, gdy
    zakładają takie same od lat identyczne białe słuchawki jak pierdylion
    naiwniaków przed nimi.

    > Ha, ha :-)

    > Harlequiny?

    Nie tylko.

    > Widzisz - ani telewizja ani książki o niczym nie świadczą...
    > Jedno i drugie to tylko narzędzie które można inaczej wykorzystać
    > w zależności od swoich zainteresowań i poziomu inteligencji...

    Oczywiście, to kwestia pewnych priorytetów.
    Telefon komórkowy można wykorzystać jako telefon, PDA albo pilot do
    tefałenu.

    > Ale w porządku, inteligencie - wymień mi 3 tytuły książek które
    > przeczytałes w październiku... zobaczmy jaki z Ciebie gieroj!

    > Mały, 3.5" ekranik w iPhone4 jest jednak za mały do wygodnego
    > czytania książek godzinami.

    No co ty? Nie jest super bo przecież dla niedzielnego czytelnika wystarczy?

    > Już prędzej iPad z 10" ekranem
    > byłby odpowiedniejszą konkurencją dla Kindle'a

    Gdyby jeszcze tylko miał ekran nadający się do długiego czytania,

    > Sprawdź sobie w słowniku znaczenie przymiotnika "ewidentny".
    > Ewidentne :-) jest dla mnie teraz że nie rozumiesz co czytasz.

    Ty nie rozumiesz co piszesz.

    > Ale jakoś wymigujesz się od jej podania... Dlaczego?
    > Napisz mi w prostych żołnierskich słowach czym DLA CIEBIE różni
    > sie smartfone od dumbfona...

    Sprawdź sobie w internetach.

    > A jednak Ci się pomyliło, to nie ja zacząłem o IQ.
    > Jeszcze raz radzę dobrze przeanalizować wątek od początku.
    > Ewidentne :-) jest bowiem dla mnie że się pogubiłeś, biedaku.

    Nie.

  • 95. Data: 2011-11-01 15:49:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Czyli Motorola Razr to smartfone, bo ma kalendarz i terminarz zadan?
    > :-) Smieszne...

    Nie, nie smartfon bo nie ma iTunes.

    > Czyli HTC Desire nie jest smartfonem bo rysikiem sie w niego nie
    > stuka? :-)

    Czas przeszly cos ci mówi?

    > Czyli smartfony dodawane do abonamentu za 1zl nie sa smartfonami? :-)

    Nikt nie mówil o dodawaniu do abonamentów.

    > Sam widzisz, ze kryteria jakie sam podajesz sa bardzo smieszne

    Moje kryteria? To ty sie uparles, ze mozliwosc uruchamiania aplikacji
    wyznacza granice smartfonosci. No i dzisiaj kazdy zlom juz potrafi.

    W którym sklepie?

  • 96. Data: 2011-11-01 15:51:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Obok piszesz, że jednak rozróżnienie robisz i kryteria to jakiś
    > rysik, PDA, klawiatura

    Czas przeszły tam był, ciamajdo.

    > Ale według mnie one się nie klasyfikują jako smartfony.

    Bo co? Przecież spełniają twoje kryterium.

  • 97. Data: 2011-11-01 16:14:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nie chce mnie się w to wnikać, ale czuję że piszesz jakieś bzdury.
    > Poczekam aż ktoś kompetenty zdementuje.

    Zachowujesz się jak typowy wierny kościoła co sam pisma nie rozumie
    i czeka aż mu ktoś to wyłoży jak ma rozumieć np. w katechiźmie... :-)

    > A widzisz. To już dawno ustalilismy, że wolisz lans zamiast jakości i
    > dorabiasz ideologię do swojego badziewiarstwa.

    Szkoda że wyciąłeś obszerne uzasadnienie tej opinii...
    Nie chodzi o żaden lans tylko praktyczność i oszczędność.
    Nie potrzebne mi dwa urządzenia z LCD i GPSem skoro
    jeden może z powodzeniem pełnić funkcję obu.

    > Bo jest wygodny i synchronizowany z Outlookiem.

    > Owszem noszę tablet w torebce. Ale rzadko używam.

    Nie zrozumiałeś aluzji. Sam używasz urządzeń wielofunkcyjnych
    i Twój telefon jest jednocześnie urządzeniem do pisania smsów
    i urządzeniem do robienia zdjęć czy urządzeniem typu PDA
    a przecież wiesz, że każde z tych funkcji to tylko namiastka, nie?
    I prawdziwy PDA byłby lepszy od tej Twojej wielofunkcyjnej namiastki.

    > Nie zmieniaj tematu, bo to powyższe to funkcje smartfona z definicji.

    Której definicji? Nie przytoczyłeś żadnej...
    Poza tym te funkcje budzika ma nawet Nokia Classic.

    > Pilot do ogłupiającego pudła nigdy w niej nie występował.

    To, że pewnych programów TV nie rozumiesz, że są dla Ciebie
    za trudne lub nudne nie znaczy że to pudło jest ogłupiające :-)

> [...]
    > wchodzi do sklepu prosząc sprzedawcę o rekomendację telefonu z pilotem do
    > telewizora, więc daruj sobie takie głupoty.

    Bo mało kto wie że taka funkcja w ogóle może istnieć...
    Ale przyjdzie taki czas że będą o to ludzie pytać :-)

> [...]
    > dzięki temu. Nie ma się czego wstydzić, miliony nieoryginalnych naiwniaków
    > na świecie padły ofiarą tego samego chwytu marketingowego.

    Jesteś chory.

    > Niesamowite, że niektórzy nadal wierzą, że kupili coś wyjątkowego, gdy
    > zakładają takie same od lat identyczne białe słuchawki jak pierdylion
    > naiwniaków przed nimi.

    Zabawne jest jak Cię irytuje otaczający Cię świat...
    To symptom właśnie człowieka niedostosowanego, sfrustrowanego,
    z problemami psychicznymi...

    > Nie tylko.

    > Oczywiście, to kwestia pewnych priorytetów.
    > Telefon komórkowy można wykorzystać jako telefon,
    > PDA albo pilot do tefałenu.

    Czy dla Ciebie jest równość pomiędzy TV a TVN?
    Prezentujesz dosyć ograniczone podejście do zagadnienia...

    Wymowna cisza? :-)) Jesteś bardzo przewidywalny.

    > No co ty?
    > Nie jest super bo przecież dla niedzielnego czytelnika wystarczy?

    Tak, wystarczy, ale nie jest super.

    > Gdyby jeszcze tylko miał ekran nadający się do długiego czytania,

    A czemu niby się nie nadaje?

    > Ty nie rozumiesz co piszesz.

    Jasne :-))) Już sprawdziłeś znaczenie tego trudnego, obcego słowa?

    > Sprawdź sobie w internetach.

    Ile tych internetów znasz?

    > Nie.

    Oj tak, tak...

  • 98. Data: 2011-11-01 17:42:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > No to co sie wtracasz?

    Jednak masz cos nie w porzasiu pod czapeczka... :-)

  • 99. Data: 2011-11-01 17:45:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nikt nie mówil o dodawaniu do abonamentów.

    Gdzie lezy zatem granica? Na 10zl ? 100zl?

    > Moje kryteria? To ty sie uparles, ze mozliwosc uruchamiania aplikacji
    > wyznacza granice smartfonosci. No i dzisiaj kazdy zlom juz potrafi.

    Nic nie pisalem o *uruchamianiu* applikacji lecz o mozliwosci
    DODAWANIA funkcji innych niz te dostepne z fabryki...

    > W którym sklepie?

    W dowolnym...
    Np. AT&T w USA daje za darmo iPhone 3GS do kazdego abonamentu...

  • 100. Data: 2011-11-01 17:48:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Czas przeszły tam był, ciamajdo.

    Mówimy o dzisiejszych czasach, ciamajdo :-)

    > Bo co? Przecież spełniają twoje kryterium.

    Jaką nową funkcjonalność dostanę w telefonie ściągając
    aplikację w Java? Nie rozumiesz chyba co to znaczy nowe
    zastosowanie urządzenia jako np. komputer do śledzenia
    treningów na rowerze w porównaniu do ściągnięcia
    jeszcze jednej wersji Tetrisa w Java...