  • 11. Data: 2010-11-27 17:03:31
    Temat: Re: Chłodzenie CPU - ilość pasty
    Od: RoboD <r...@p...onet.pl>

    Dnia 26 listopad (piątek) kiedy o godz. 23:41, na pl.comp.pecet, LP
    napisał(a):

    > Po nic. Kup (jako trzeciego) cooler mastera, on ma zaaplikowaną już pastę;)

    Ale do czego mi trzy zestawy, jak mam jeden CPU? Po jednym na każdy rdzeń?

    Pozdr Robert
    GG: 1590409
    (_usuń spamtrap_)

  • 12. Data: 2010-11-27 17:14:52
    Od: RoboD <r...@p...onet.pl>

    Dnia 26 listopad (piątek) kiedy o godz. 22:22, na pl.comp.pecet, BartekK
    napisał(a):

    > Normalnie - tak. I jak zfrezujesz, przeszlifujesz i wypolerujesz blok
    > miedzi/alu to taki zostanie, ale jak wsadzisz w blok alu rurki
    > miedziane, zeszlifujesz to na rowno... to nie masz gwarancji, czy w
    > transporcie ktoras rurka sie nie poruszy (a na nich cala mechanika tego
    > sie trzyma, wiec waga aluminium podstawy kontra waga reszty coolera
    > pracuje wlasnie w tym miejscu).

    Choć teoria o przemieszczaniu się całości jest mało prawdopodobna, ale
    faktycznie możliwa do wystąpienia. Przyglądałem się dokładnie i całość
    jest bardzo równa. Szczeliny da się jednak zauważyć wzdłuż rurek.
    Całość jest frezowana, jednak nie z takim stopniu, aby aluminium z
    rurką tworzyło litą powierzchnię. Występuje tam mała (nawet bardzo
    mała) szczelina.

    Pozdr Robert
    GG: 1590409
    (_usuń spamtrap_)

  • 13. Data: 2010-11-27 22:02:45
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "RoboD"

    > Ale do czego mi trzy zestawy, jak mam jeden CPU? Po jednym na każdy
    > rdzeń?

    Zawsze możesz zostać kolekcjonerem...

    LP