  • 21. Data: 2009-03-28 00:29:25
    Temat: Re: Chińskie kamery IP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    dziobson napisał:

    > kupowałem od innego dostawcy który nic nie dawal
    >
    > ALE TO I TAK NIE ZMIENIA TEMATU ZE NIE MA SKĄD ŚCIĄGNĄĆ FIRMWARU !!!!

    TO RÓWNIEŻ NIE ZMIENIA TEMATU, że ściąganie firmwaru jest tej kamerze
    potrzebne jak zającowi dzwonek. W czym jedna wersja lepsza jest od
    drugiej przy realizowaniu jednej jedynej i podstawowej funkcji kamery,
    jaka potrzebna jest do podglądania pracowników i zapisywaniu tego na
    dysku? Podejrzewam, że URL określający stream nie został zmieniony.

    -- Jarek

    PS
    Kilka minut zajęło mi ustalenie, który Chińczyk (okazało się, że Chinka)
    zajmuje się sprzedażą takich kamer. Okazało się też, że można je mieć
    po 49$, chyba że ktoś chce więcej niż 10 sztuk, wtedy może negocjować.
    Może nawet firmware w pliku dorzucą gratis.

  • 22. Data: 2009-03-28 05:44:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Mar 2009 09:06:53 -0700 (PDT), dziobson wrote:
    >Chodzi mi tylko czy któryś z Was nie wie gdzie
    >znaleść to oprogramowanie a dyskusje typu badziew i przeżytek możecie
    >odstawić bo do poprzednich zastosowań i tak były wygórowane.

    No coz, masz przyklad ze czasem trzeba powiedziec klientowi
    "kupil pan tanio i sie nie da" :-)

    Nie ma nigdzie sladu producenta ?
    To moze sproboj odczytac SNMP ? Tam jest producent.

    J.

  • 23. Data: 2009-03-28 13:07:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > No coz, masz przyklad ze czasem trzeba powiedziec klientowi
    > "kupil pan tanio i sie nie da" :-)

    I opowiedzieć ze szczegółami o założeniach i zasadach działania
    systemu DRM zaimplementowanego w kamerze, który co prawda pozwala
    na podglądanie czy chłopaki na placu się nie obijają, ale zapis
    tego do pliku jest już niemożliwy. Jak ściemniać, to na całego.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2009-03-30 08:18:03
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Nie kupię. Nie potrzebuję babrać się z takimi rzeczami. Wideoserwer
    > osobno, rejestrator osobno, kamery osobno, do tego jakieś wtyczki,

    Co miałeś na myśłi pisząc "rejestrator osobno"? Tu nie trzeba rejestratora.
    Funkcje rejestracji przejmuje komputer tak jak w przypadku twojej kamery.
    Mało tego, kamera IP i wideoserver IP w wersji jednokanałowej obsługują
    karty SD i "pendrajwy" USB -mają w obudowie gniazda - więc w pewnym stopniu
    wideoserver lub kamera same sobie są rejestratorem.

    Marek

  • 25. Data: 2009-03-30 08:24:10
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > na podglądanie czy chłopaki na placu się nie obijają, ale zapis
    > tego do pliku jest już niemożliwy. Jak ściemniać, to na całego.

    Do moich kamer i videoserwerów mam SDK. Zawsze można porzeźbić samemu w cgi
    jakąś swoją aplikację.

    Marek

  • 26. Data: 2009-03-30 11:43:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Co miałeś na myśłi pisząc "rejestrator osobno"? Tu nie trzeba rejestratora.
    > Funkcje rejestracji przejmuje komputer tak jak w przypadku twojej kamery.

    Miałem na myśli każde rozwiązanie, w którym nie wystarczy włączyć jedno
    urządzenie (kamerę) do istniejącej sieci IP (kablem lub bezprzewodowo),
    tylko trzeba stosować jakieś wideoserwery i kamery z własnymi interfejsami.

    > Mało tego, kamera IP i wideoserver IP w wersji jednokanałowej obsługują
    > karty SD i "pendrajwy" USB -mają w obudowie gniazda - więc w pewnym stopniu
    > wideoserver lub kamera same sobie są rejestratorem.

    A to miałem na myśli pisząc o propozycjach marketingowych, w których za
    dwa razy większe pieniądze ktoś oferuje dziesięć razy większe możliwości,
    ale całkiem zbędne kupującemu.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2009-03-30 11:44:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    [...całkiem o czym innym...]

    > Do moich kamer i videoserwerów mam SDK. Zawsze można porzeźbić
    > samemu w cgi jakąś swoją aplikację.

    "Moich" w sensie "oferowanych przeze mnie do sprzedaży lub instalacji"?

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2009-03-30 12:03:17
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > "Moich" w sensie "oferowanych przeze mnie do sprzedaży lub instalacji"?

    Po prostu moich...

    Marek

  • 29. Data: 2009-03-30 12:09:46
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > A to miałem na myśli pisząc o propozycjach marketingowych, w których za
    > dwa razy większe pieniądze ktoś oferuje dziesięć razy większe możliwości,
    > ale całkiem zbędne kupującemu.

    Jeszcze raz ci napiszę. Cena jest wyższa nie tylko ze względów na bajery,
    ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za to
    że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
    aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
    sugestie klientów.
    Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
    profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
    Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
    Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie
    podetrzesz"

    Marek

  • 30. Data: 2009-03-30 12:45:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
    > Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.

    O, właśnie takie myśli też mi do głowy przychodziły. Jak kupuje pietruszkę,
    to chcę by była świeża i pachnąca. Za to chcę zapłacić, a nie za wsparcie
    techniczne do niej. Tak samo jest z prostym sprzętem technicznym. Nie życzę
    sobie, by *sprzedawca* za moje pieniądze utrzymywał jakichś ludzi, którzy
    komuś coś tłumaczą przez telefon. Zwłaszcza, że robią to zazwyczaj gorzej
    od zamego fabrykanta.

    > Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie
    > podetrzesz"

    Jeśli mnie pamięć nie myli, wyraziłem swoją opinię na temat tego, jakie
    ma ono zastosowanie w opisanym przypadku.

    --
    Jarek