  • Data: 2009-07-14 09:19:47
    Temat: Chciałbym się upewnić - zepsuta 7600gs (?)
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wczoraj po odpaleniu PC zauwazylem na monitorze rozowe kropki, na poczatku myslalem
    ze sa to
    badpixele, nastepnie odpalilem gre (quake III) i zwiesil mi sie caly system,
    zresetowalem - pozniej
    wlaczylem mniej wymagajaca gre - red alert 2, no i na gorze ekranu zaczely sie
    pojawiac kolorowe
    paski, pozniej po wylaczeniu gry odpalilem film (xvid avi) i zaczal sie zwieszac co
    5sek, pozniej
    zresetowal mi sie PC (BSOD), po zalogowaniu do systemu zobaczyłem cos strasznego,
    mianowicie:
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040864.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040865.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040867.jpg
    http://vcore.pl/img/bsod/P1040868.jpg

    Taki stan pojawia sie co jakis czas (20-30min) po kilku sek zawiesza sie system, a
    nastepnie wylacza
    sie monitor, czasami udaje sie go wlaczyc od nowa i pojawia sie pulpit bez zadnej
    skazy, a czasami
    komputer sie resetuje

    Chcialbym sie upewnic czy jest to padnieta karta graficzna czy MOŻLIWE ze jest to
    jakis inny
    uszkodzony element?

    karta 7600gs gigabyte PCI-E

    Sterowniki i directX przeinstalowalem, nic nie pomogło

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl