  • 1. Data: 2010-05-21 12:32:18
    Temat: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Tonacy brzydkiej sie chwyta - a dodatkowe 2 zl co meisiac jest, jak widac,
    nie lada gratka dla PTC, skoro stosuje takie praktyki, jak dzwoneinie
    "grajacym automatem" do abonentow i umozliwienie aktywacji uslugo "Granie na
    czekanie" jednym przyciskiem.
    Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a
    ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o
    czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem - i co sie okazalo -
    natychmiast polaczenie zostalo zakonczone i przyszedl SMS z informacja, ze
    usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

    Natychmiast zadzwonilem zjebac konsultanta (w mojej obecnej taryfie Pakiet
    Biznes 20 na szczescie jest to gratis... - pardon, platne w takiej samej
    wysokosci jak rozmowy przychodzace).
    Konsultantka - widocznie juz przeszkolona i doswiadczona w tej kwestii
    zaczela sie rzucac, ale w koncu poinformowala, zeby wyslac SMS o tresci NIE
    na numer 80333, co faktycznie poskutkowalo SMSem informujacym o dezaktywacji
    uslugi.
    Niesmak jednak pozostal.
    Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to
    zegnaj Gienia

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-05-21 13:02:57
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > nie lada gratka dla PTC, skoro stosuje takie praktyki, jak dzwoneinie
    > "grajacym automatem" do abonentow i umozliwienie aktywacji uslugo "Granie

    przesadzasz, robi to nie tylko era, rowniez operatorzy, ktorych zarzady sa
    wpisane w krs :)
    i nie chodzi tu o 2 zlote, tylko o 2 zlote razy skala zjawiska

    > Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac

    swoja droga dziwny numer, zwykle dzwonia z 6029...

> [...]
    > natychmiast polaczenie zostalo zakonczone i przyszedl SMS z informacja, ze
    > usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

    ale o co chodzi ? jak podpisujesz umowe, ktorej nie czytasz, to tez masz
    pretensje ?
    a moze nie podali kosztow (watpliwe) ?

    > Natychmiast zadzwonilem zjebac konsultanta

    za to, ze wcisnales klawisz ? klekajcie narody
    nic dziwnego, ze pozniej w necie kraza nagrania z roznych hotlajnow albo
    stenogramy rozmow z klientami

    > Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to
    > zegnaj Gienia

    u innych jest lepiej w kazdym calu

  • 3. Data: 2010-05-21 13:17:09
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 14:32, SDD pisze:

    > Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a
    > ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o
    > czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

    Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić
    odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze ;)

    Zwykła reklama, zwykła spam, zwykłe piepsz.. śmieci.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-21 13:30:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ale o co chodzi ? jak podpisujesz umowe, ktorej nie czytasz, to tez masz
    > pretensje ?
    > a moze nie podali kosztow (watpliwe) ?

    Uwazam, ze jest troszke inna sytuacja, kiedy to JA dzwonie do jakiegos
    serwisu i cos wciskam.
    Jestem wtedy przygotowany na zawarcie kontraktu i mam wczesniej przemyslana
    decyzje.
    Tutaj po pierwsze dzwonia do mnie, a po drugie wystarczy JEDEN przycisk, aby
    zatwierdzic umowe. Nietrudno sobie wyobrazic sytuacje, ze przypadkowo
    wciskam jakis przycisk - np. zamiast trafic palcem w czerwona sluchawke
    trafiam w "jedynke". Gdy wlaczam sobie jakas usluge - to zazwyczaj trzeba
    wcisnac kilak przyciskow - pierwszy alby wejsc w menu nizszego poziomu,
    drugi, by wybrac usluge, trzeci aby wybrac wlaczenie i jeszcze na koniec
    czwarty aby zatwierdzic wybor. Nie ma tu raczej mowy o pomylce.
    W cwaniackiej i chamskiej procedurze"jednoprzyciskowej" jest to jak
    najbardziej prawdopdoobne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-05-21 13:31:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić
    > odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze
    > ;)

    Jeden klawisz.
    Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia
    usluge.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-05-21 13:38:09
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 15:31, SDD pisze:
    > Użytkownik "Piotr M"<x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Jeden klawisz.
    > Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia
    > usluge.

    Ale nie dowolny ;P

  • 7. Data: 2010-05-21 13:41:12
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Jeden klawisz.
    > Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia usluge.

    Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora :-).
    Ciekawe dlaczego. Tymczasem masz niewątpliwie racje, że każde takie sztuczki
    należy piętnować i uprzedzać innych. Podobne numery są z darmową usługą przez
    tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i włączają ci ja sami, ale
    wyłaczyć musisz już sam, itp...
    Oczywiście umowy i ich warunki czytać trzeba, ale nie całkiem fer sztuczki
    operatorów piętnować też. Tym bardziej że ich ofiarami padają często ludzie
    starsi, którym powinno się pomagać a nie ich naciągać.

  • 8. Data: 2010-05-21 14:03:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 15:41, Skylla pisze:

    > Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora
    > :-). Ciekawe dlaczego.

    Że przytrafiło się to @SDD ?
    Z drugiej strony, jak jemu, to jaki może to mieć wymiar u osób techniką
    daleko do tyłu..

> [...]
    > darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i
    > włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...

    Piętnować trzeba spam! A IMO ofert typu "darmowe przez tydzień" już nie.
    Za to piętnować trzeba w tych ofertach to, że ukrywa się wszystkie
    koszta jakie czekają klienta.

    A ten spam z prośbą o przyciśnięcie to jawna manipulacja. Człowiek jest
    przyzwyczajony już do tego, że kiedy gdzieś dzwoni, to każą mu
    przyciskać i wybierać. Jest to już normą. W tym spamie jest to
    wykorzystane. Tylko jedna "mała" różnica. Człowiek nie dzwoni, a dzwonią
    do człowieka..

  • 9. Data: 2010-05-21 14:11:26
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w
    "promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównianą
    usługę, jak ktoś nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w
    du...budę ;)

    jak ktoś miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w
    firmie), to potem 3 miesiące trwała reklamacja tej "promocji" i potem
    cyt. "w drodze wyjątku" oddali kasę

    na szczęście powoli żegnamy się z tą "rewelacyjną" firmą i jej
    "rewelacyjną" obsługą klienta... tak tylko w Erze ;)

    ERA = nie polecam!

    W odpowiedzi na maila od SDD
    z dnia: 2010-05-21 14:32:

    Paweł

  • 10. Data: 2010-05-21 14:12:59
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Skylla
    z dnia: 2010-05-21 15:41:
> [...]
    > darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i
    > włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...
    <howgh>!

    Paweł