  • 11. Data: 2012-02-28 18:08:03
    Temat: Re: Ceny opon w swietle sezonu
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jii942$3f4$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "All" <t...@t...net> napisał w wiadomo?ci

    > Najnormalniejsze na swiecie zjawisko :)
    > Im blizej wiosny tym ceny wyzsze bo coraz wiecej ludzi mysli o motocyklach
    > i chce je przygotowac do sezonu. U mechanikow tez bedzie coraz wieksza
    > kolejka i wyzsze stawki. Zawsze tak bylo, jest i pewnie bedzie.
    > Potanieje pewnie dopiero po polowie sezonu.

    Do tej pory to bede zaspokajakc potrzebe scierania tej opony :)

    Znalazlem w starych rachunkach.

    Ta sama opona, ten sam sklep - oponeo.
    10.2008 - 165zl
    03.2012 - 215zl

    pzdr

  • 12. Data: 2012-02-28 19:40:37
    Od: "All" <t...@t...net>

    "Kuczu" w news:jigtuj$gpk$1@inews.gazeta.pl...
    /.../

    > Bo sie nie wchodzi na jezyk polski, wtedy przekierowuje na polskiego dealera gdzie
    jest 150% ceny.

    > Na mynetmoto.com ceny podobne a i dostawa do pl w granicach rozsadku.

    To prawda. Wychodzi mi (MT60 przód) z dostawą około 83 euro.
    Powiedz, masz pozytywne doświadczenia z takimi zamówieniami?

    --
    All
    http://www.tamitu.net

  • 13. Data: 2012-02-28 19:45:53
    Od: "All" <t...@t...net>

    "cpt. Nemo" w news:jii942$3f4$1@node2.news.atman.pl...

    /.../

    > Najnormalniejsze na swiecie zjawisko :)
    > Im blizej wiosny tym ceny wyzsze bo coraz wiecej ludzi mysli o motocyklach i chce
    je przygotowac do sezonu. /.../

    Ale byłoby dobrze bez przesady. Choć wiadomo jak to działa -
    każdy orze jak może, niemniej żeby z roku na rok powstawały takie skoki?
    To coś innego musi być...
    Ogólnonarodowe DOJENIE. Gdzie tylko sie daje...

    --
    All
    http://www.tamitu.net

  • 14. Data: 2012-02-28 20:41:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-28 20:40, All pisze:

    > To prawda. Wychodzi mi (MT60 przód) z dostawą około 83 euro.
    > Powiedz, masz pozytywne doświadczenia z takimi zamówieniami?

    Tak, jest ok. Wiele osob z Polski kupowalo/kupuje opony na mynetmoto i
    sa zadowoleni.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2012-02-29 10:00:43
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "All" <t...@t...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > skoki?
    > To coś innego musi być...
    > Ogólnonarodowe DOJENIE. Gdzie tylko sie daje...

    Moze i tak ?
    Ale dojone sa glownie barany ktore owczym pedem ida z calym stadem. Ci
    ktorzy do lata przygotowuja motocykl jesienia i zima, maja dobrze i
    korzystaja z wszelakich znizek. Oni nie narzekaja :)