    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ceny iPhone'a 4 i 4S W Stanach
    Date: Sun, 23 Sep 2012 17:53:43 +0200
    <k36v9b$cf6$1@node2.news.atman.pl> <k37kbs$1bh$1@node2.news.atman.pl>
    <k37kf2$su$1@node2.news.atman.pl> <n...@l...institute.com>
    <k37tvr$b5l$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2012-09-23 17:20, Adramelech wrote:
    > atm <...@v...pl> Odpowiedz na news:k37tvr$b5l$1@node2.news.atman.pl:

    > A możesz podać link? Sprawdze przez ciekawaść jak to pójdzie na moim złomie.
    >
    > Pozdrawiam

    Konkretnego Ci juz teraz nie podam poza mobilnymi niusami onetu.
    Teraz zas znalazlem nowa niedogodnosc, moze bedziesz znal rozwiazanie:
    Wiekszosc przegladarek probuje lub odtwarza filmiki youtubowe na stronie
    zamiast wyslac automatycznie linka do aplikacji youtube.
    Efekt jest taki, ze jesli material jest w wyzszej rozdzielczosci to
    nawet nie da sie kliknac powiekszenia na caly ekran...poniewaz guzik
    jest poza ekranem. Zrobilem juz wstepne googlanie, sporo osob na to
    narzeka ale konkretnego rozwiazania nie znalazlem.
    Jesli masz SGS2 - moglbys zainstalowac i podzialac troche w Dolphin
    Browser? U mnie ta przegladarka calkiem dobrze grzeje telefon - nieco
    ponizej aparatu. Szybko tez przegladarka ta pojawia sie na liscie
    najwiekszych pradopijcow.