  • 71. Data: 2012-09-16 18:23:52
    Temat: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

> [...]
    > Dopiero, gdy ukarany zacznie się odwoływać to sąd zagląda w papiery. To
    > zwyczajny skandal, bo wyroki zapadają często zupełnie niezgodnie z prawem.
    > Bywa czasem o tym głośno w mediach.
    >
    > Straż miejska (ale policja czasem też) nadinterpretuje dla swojej wygody
    > okoliczności wydarzenia. Jak? Choćby tak, że w sytuacji, gdy zdjęcie jest
    > od tyłu - ciągną sprawę i wymuszają przyznanie się do winy, albo wskazanie
    > kogoś - NIEZGODNIE Z PRAWEM! W Polsce nie ma przepisu, który nakazuje
    > wskazać kierującego, ale SM tak zbudowała formularze - że wymusza taką

    Nadgorliwość policji przekracza wszelkie granice. Nachodzą w dni świąteczne
    tj święta narodowe, niedziele, gdy swojej sprawy nie załatwisz na pewno,
    stwierdzając domownikowi np fałszywie że na dole stoi samochód sprawcy to
    musi być w domu. W trakcie postępowania szantażują kolejnymi wykroczeniami
    np podejrzany przyjeżdża samochodem to żądają od niego prawa jazdy a gdy nie
    wskaże to twierdzą, że bez prawa jazdy przyjechał i karają go mandatem,
    który po złożeniu skargi nagle staje się nie-mandatem.

    > Dlaczego nikt z tym nic nie robi? Pojęcia nie mam. Taki ten nasz kraj.
    > Może za jakiś czas się to poprawi.

    MZ wolna amerykanka. Dziwię się, że do nich po prostu nie strzelają

  • 72. Data: 2012-09-16 18:28:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Podobnie - wszak nie po to sie ustanawia prawo, zeby go nie przestrzegano
    > :-)

    chyba .. by go przestrzegano :-)

    To prawo jest po to by naród "trzymać za ryj". Orwellowski Wielki Brat i
    tyle.

  • 73. Data: 2012-09-19 19:38:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2012 22:53:49 +0200, szufla napisał(a):

    > A to:
    > art. 96 §3 kw
    >
    > "Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na żądanie uprawnionego
    > organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym czasie."
    >
    > Dostaniesz grzywne jak nie wskazesz:

    Jeszcze raz, powoli - NIE MA OBOWIĄZKU WSKAZAĆ KIERUJĄCEGO.
    Rozumiesz? Nie tego, komu się powierzyło, a tego, kto kierował.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2012-09-19 21:00:34
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 17:50:52 +0200, z napisał(a):

    > Pewnie że narusza. Prawo autorskie jest tak chore że niedługo się w nim
    > udusimy. :-)

    A PIS prawda!

    Dokumenty urzędowe nie są objęte prawem autorskim. Pozew jest dokumentem
    urzędowym, i jako taki nie jest chroniony prawem autorskim, ani w zakresie
    osobistych, ani w zakresie majątkowych praw autorskich.

    Ciekawych odsyłam do Ustawy.

    Raf :-)

  • 75. Data: 2012-09-22 10:41:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Sep 2012, Raf :-) wrote:

    > Dokumenty urzędowe nie są objęte prawem autorskim.

    Powiedz to Polskim Normom, wymaganym w niektórych przypadkach
    przez rozporządzenia :| (czyli stanowiących tą drogą akt prawny)

    > Ciekawych odsyłam do Ustawy.

    Ustawę znam, dyskusje z .prawo też :)

    pzdr, Gotfryd