  • 1. Data: 2011-02-20 20:18:22
    Temat: Castrol 5W 30 SLX - warto lać?
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    j.w.t
    Dobre toto?
    Jadę na przegląd i kolejną akcję serwisową - ASO proponuje to do mojego
    auta.
    Różnie ludzie piszą o tym oleju...przeważnie bez zachwytu.
    Samochód to tojoda, fifitiaj, D4.
    Jeździ na tym oleju od nowości, nie konsumuje.
    --
    M.

  • 2. Data: 2011-02-20 21:43:50
    Temat: Re: Castrol 5W 30 SLX - warto lać?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 20 Lut, 20:18, MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:
    > j.w.t
    > Dobre toto?
    > Jad na przegl d i kolejn akcj serwisow -  ASO proponuje to do mojego
    > auta.
    > R nie ludzie pisz o tym oleju...przewa nie bez zachwytu.
    > Samoch d to tojoda, fifitiaj, D4.
    > Je dzi na tym oleju od nowo ci, nie konsumuje.
    > --
    > M.

    IMHO olej jak olej. Markowy, niezly bez szalu.
    Skoro jezdzisz na tym od nowego i nie zjada to bym nie kombinowal.
    Ewentualnie jak chcesz zmienic koniecznie to MOTULa sobie kup.
    Aha - olej kup w sklepie bo ASO cie puknie 100% narzutu.

  • 3. Data: 2011-02-20 22:08:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Różnie ludzie piszą o tym oleju...przeważnie bez zachwytu.
    > Samochód to tojoda, fifitiaj, D4.
    > Jeździ na tym oleju od nowości, nie konsumuje.

    BMW go stosuje w ASO (to jest ten sam olej który jest w butelkach BMW)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-02-20 23:03:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MariuszM

    > Różnie ludzie piszą o tym oleju...przeważnie bez zachwytu.

    Ciekawe na jakiej podstawie wyrażają te opinie... jakieś badania robili?
    Subiektywne opinie na temat olejów to można sobie w buty wsadzić.

  • 5. Data: 2011-02-21 04:39:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > BMW go stosuje w ASO (to jest ten sam olej który jest w butelkach BMW)

    A skąd Ty możesz to wiedzieć?! Szklana kula Ci powiedziała, że do Toyoty
    wleją mu niemieckiego Castrola?

  • 6. Data: 2011-02-21 07:14:00
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > begin MariuszM

    > Ciekawe na jakiej podstawie wyrażają te opinie... jakieś badania robili?
    > Subiektywne opinie na temat olejów to można sobie w buty wsadzić.

    Wiesz, zawory mniej stukają, jakoś tak płynniej jedzie, mniej pali, szybciej
    jedzie. A krażek stali starty na maszynce to juz dowód na 100% To nie są
    rzeczy których nie da się zauwazyć ;)

  • 7. Data: 2011-02-21 10:13:15
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Wiesz, zawory mniej stukają, jakoś tak płynniej jedzie, mniej pali,
    > szybciej jedzie. A krażek stali starty na maszynce to juz dowód na 100% To
    > nie są rzeczy których nie da się zauwazyć ;)

    O czym ty piszesz czlowieku ? Mamy XXI wiek, nikt ci nie kaze lac oleju
    slonecznikowego.
    Smiac mi sie chce jak ktos z wlasnego doswiadczenia uznal, ze Castrol 5W40
    to badziew a Mobil 5W40 to najlepszy na swiecie.
    Jak juz chcecie byc tacy dociekliwi to porownajcie np. parametry lepkosci i
    temp. plyniecia i tym sie kierujcie jesli uwazacie, ze to ma dla was az
    takie znaczenie :)

    sz.
    PS.Zawory nie stukaja tylko popychacze.

  • 8. Data: 2011-02-21 11:06:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 10:13:15 +0100, szufla wrote:
    >Smiac mi sie chce jak ktos z wlasnego doswiadczenia uznal, ze Castrol 5W40
    >to badziew a Mobil 5W40 to najlepszy na swiecie.

    To niekoniecznie jest warte smiechu, tylko ze trzeba miec flote
    przynajmniej 10 takich samych aut, polowa na Castrolu, polowa na
    Mobilu, z przebiegiem po 400 tys.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-21 11:12:45
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > To niekoniecznie jest warte smiechu, tylko ze trzeba miec flote
    > przynajmniej 10 takich samych aut, polowa na Castrolu, polowa na
    > Mobilu, z przebiegiem po 400 tys.

    I wedlug Ciebie to wystarczy do porownania ?

    sz.

  • 10. Data: 2011-02-21 11:28:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 11:12:45 +0100, szufla wrote:

    >I wedlug Ciebie to wystarczy do porownania ?

    Wystarczy, jesli te na jednym oleju sie wszystkie rozpadly przed
    250kkm. Wystarczy tez do stwierdzenia "to dobry olej" jesli sie nie
    rozpadly przez 400 :-)

    J.