  • 1. Data: 2011-06-04 14:58:14
    Temat: Casio Exlim klonem Canona ?
    Od: JB <j...@i...pl>

    Witam.
    Mam Casio Exlim EX-P700 (kupiłem kiedyś za namową jednego z
    forumowiczów). Ponieważ toto ma układ optyczny z Canona zastanawiam
    się czy elektronikę również a różnice są wyłącznie w oprogramowaniu.
    Do sedna, myślałem o wprowadzeniu do Casio chdk (dla uzyskania
    możliwości robienia zdjęć z interwałometrem ) dla Canona ale
    czy mi aparat nie wyzionie ducha po tej operacji ??? Ot pytanie.

  • 2. Data: 2011-06-04 15:58:15
    Temat: Re: Casio Exlim klonem Canona ?
    Od: mt <t...@i...pl>

    JB pisze:
> [...]
    > możliwości robienia zdjęć z interwałometrem ) dla Canona ale
    > czy mi aparat nie wyzionie ducha po tej operacji ??? Ot pytanie.

    Ale chdk to nie kwestia kompatybilności elektroniki, jak to nazwałeś,
    tylko właśnie oprogramowania aparatu, więc nie podejdzie. Aparat ducha
    nie wyzionie, tylko chdk się nie uruchomi z karty ;)

    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-06-04 18:38:21
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-06-04 17:58, mt pisze:

    > Ale chdk to nie kwestia kompatybilności elektroniki, jak to nazwałeś,
    > tylko właśnie oprogramowania aparatu, więc nie podejdzie. Aparat ducha
    > nie wyzionie, tylko chdk się nie uruchomi z karty ;)

    O.K. Dzięki za konkretną odpowiedź.
    No cóż, pozostaje mi kupić jakiegoś Canona.
    O, właśnie A720 przeleciał mi przed nosem na Allegro.
    Poczekam na innego, bo to chyba niezły wybór.