    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Canon pełna klatka
    Date: Wed, 16 Jan 2013 09:13:31 +0100

    Witam proszę was o radę.

    Noszę się z zamiarem kupienia pełnej klatki Canona. Oczywiście chciałbym
    Mark III jednak w chwili obecnej jest dla mnie za drogi.
    Z pewnością za jakiś czas go kupię.
    Ale pełną klatkę potrzebuję już teraz mogę kupić II tylko, jeżeli teraz
    kupię II to zakup III odciągnie się w czasie.
    Zastanawiam się czy nie kupić używanej I.

    Doświadczenie mam z 50 i 7. O ile sama w sobie 50 jest spoko to AF
    niestety kiepski. 7 ma bardzo dobry AF ale niestety wciąż nie jest to
    pełna klatka.

    Czy AF z I można porównać z 50
    Czy AF z II można porównać z 7
    AF trójki - to penie najwyższa klasa, a tak z ciekawości czy można go
    porównać z Nikonem D3

    I interesuje mnie jeszcze jedno porównanie: użyteczne ISO
    w 50 za użyteczne uważam jeszcze 1600. Czy I będzie miała użyteczne 3200
    W sumie to nie jest dla mnie aż tak istotne.

    Aparat będzie używany głównie do portretów w domowym studiu gdzie mam
    tylko 6m do dyspozycji więc ciężko robić 100, czy nawet 50.

    Jestem ciekaw opinii praktyków

    Ariusz