  • Data: 2013-01-23 13:47:03
    Temat: Re: Canon pełna klatka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.01.2013 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Czas synchronizacji przetestowałem wielokrotnie. Używam 3 lamp.
    > systemowej wyzwalana zdalnie (IR) i 2 studyjnych - radiem nie zauważyłem
    > różnicy czy czas 1/160 czy 1/200. Ale faktycznie zazwyczaj robię na 1/160.
    >

    > Chyba na razie kupię używany mark I i będę zbierał na III

    Ja bym się tak z tą I nie spieszył. Kupisz raczej mocno wypsztykaną puszkę,
    a nie wiem czy pełna klatka zrekompensuje naprawdę niezłą, nowszą matrycę z
    50d czy 7d. Mk2 pochodzi już tego okresu co 50d, a 5dmk1 to technologia z
    czasów 20d, 350d.
    Ja bym zbierał do III tym bardziej jak masz 50 i 7, to bym dozbierał i
    zmienił 50 na 5d3.

    Nie chcę mieszać ale jest teraz jeszcze 6d ;)