  • Data: 2009-05-01 20:12:32
    Temat: Canon S2IS - lepiej naprawić czy kupić nowy?
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poprzednim miesiącu z przykrością stwierdziłem, że padł mój ulubiony
    Canon PowerShot S2 IS. Prawdopodobnie coś z matrycą (albo zawilżała, albo
    przemarzła - nie używałem aparatu od poczatku grudnia więc leżal on sobie
    spokojnie na półce a jak po nowym roku wróciłem do mieszkanka to miałem
    całe +5 stC, i generalnie styczen-marzec mialem temp. 10-15 stopni jak
    wychodzilem :). Inna elektronika jest sprawna (działa podgląd zrobionych
    zdjęć).

    Moje pytania brzmią: czy warto oddawać go do serwisu? Nie pamiętam ile
    wynosi gwarancja ale aparat ma ponad 3 lata więc chyba już dawno po
    okresie gwarancyjnym. Czy w Poznaniu i okolicach jest jakiś serwis Canona,
    albo wogóle cyfraków?

    A może lepiej kupić nowy aparat? Myślałem o Canonie SX10IS. Ta sama półka
    cenowa co stary aparat. No i ISy leżą mi dobrze w dłoni. Ale jak z
    parametrami, jakością zdjęć. Gdy kupowałem staruszka wg was tylko jeden
    aparat w tej kategorii był lepszy (ale droższy): S3IS. A jak jest teraz?

    I takie pytanko dodatkowe. Koleś w Saturnie poinformował mnie, że Canon w
    obecnej chwili nie ma dystrybutora w Europie i dostepne jedynie jest tylko
    to co sie ostało w magazynach? To prawda?

    Pozdrawiam,
    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim