  • 11. Data: 2010-03-23 14:06:33
    Temat: Re: Canon S1 IS problem z kartą 8GB
    Od: Filip Ostrowski <a...@g...com>

    On 23 Mar, 12:35, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:
    > Voodoo panie... Voodoo...

    Ta... Dzięki wszystkim za porady. Miałem wcześniej 2GB Kingstona, tego
    samego typu (Elite Pro), tylko starszą i wolniejszą, i działała bez
    problemu. Teraz to już nie wiem jak te karty dobierać. Sprawdzić w
    sklepie przed zakupem się nie da :(

    Pozdrawiam
    Filip

  • 12. Data: 2010-03-23 20:13:07
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > samego typu (Elite Pro), tylko starszą i wolniejszą, i działała bez
    > problemu. Teraz to już nie wiem jak te karty dobierać. Sprawdzić w

    Spróbuj zareklamować. Może się uda.

    Piotr