  • 1. Data: 2011-05-23 11:26:47
    Temat: Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Witam

    Mam male pytanko w temacie wymiany karty graficznej na lepsza.

    Jest sobie stary (5-letni) komp z:
    P4 3GHz, plyta Intela D915GAV (DDR1) i grafika Radeon X700 PRO.
    I uzytkownik ma ochote na wymiane ww. grafiki na Gigabyte GT 440.

    Czy to zadziala ???

    TIA

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2011-05-23 13:16:56
    Temat: Re: Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Nie ma przeciwskazan. Karta ma pci-e i jej pobor mocy miesci sie w
    specyfikacji plyty.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-05-23 22:44:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie ma przeciwskazan. Karta ma pci-e i jej pobor mocy miesci sie w
    > specyfikacji plyty.

    Tamta plyta pewnie ma PCI-E 1.0 - karta 2.0.
    Czy to moze "widocznie" ograniczac karte?

  • 4. Data: 2011-05-23 23:55:56
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Nie.

    --