  • 1. Data: 2009-01-28 13:40:53
    Temat: Canon 70-200 czy..
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    witam

    135 f/2,0 + extender 1,4 ?..

    Jak wyglada sprawa focenia w hali takim zestawem w porownaniu z 70-200 f/2,8
    + extender 1,4 .?
    focil ktos ktoryms z tych zestawow ?.. jak bardzo spada szybkosc AF-u
    ? -podpiety pod 40D
    aktualnie posiadam 70-200 f/2,8-obiektyw super do hali ale jak przyjdzie
    focic w naprawde duzej hali ( np spodek ) to 200 mm moze byc malo...stad
    rozmyslam nad kupnem extendera +ew 135..
    zatem.. ktory zestaw lepiej bedzie pracowal ? ma ktos doswiadczenia z takimi
    polaczeniami owych zabawek ?:)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-01-28 15:11:33
    Temat: Re: Canon 70-200 czy..
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > rozmyslam nad kupnem extendera +ew 135..
    > zatem.. ktory zestaw lepiej bedzie pracowal ? ma ktos doswiadczenia z takimi

    Nie wiem jak 135 f/2.0, ale mam 70-200 f/2.8 IS USM + extender 2x.
    W hali tym nie focilem, na zewnatrz dziala to naprawde dobrze. Z tym, ze
    w takim zestawie masz juz na koncu 640mm (uwzgledniajac cropa). To
    powoduje, ze z reki trudno tym focic w ciemniejszym pomieszczeniu.
    Robilem tym fotki na zewnatrz i dziala to swietnie, extender praktycznie
    nie pogarsza obrazu (nie podniecalem sie ogladajac cropy 1:1). AF chodzi
    idealnie.
    Tu problemem jest raczej szybki demontaz extendera, bo ciezko tym
    robic zdjecia blizszych obiektow - na cropie masz 70*4*1.6mm.

  • 3. Data: 2009-01-28 16:43:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "T.M.F." napisał
    > Tu problemem jest raczej szybki demontaz extendera, bo ciezko tym robic
    > zdjecia blizszych obiektow - na cropie masz 70*4*1.6mm.

    Jakim cudem *4 ?

    adam

  • 4. Data: 2009-01-28 16:46:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-28 16:11:33 +0100, "T.M.F." <t...@n...mp.pl> said:

    > Tu problemem jest raczej szybki demontaz extendera, bo ciezko tym
    > robic zdjecia blizszych obiektow - na cropie masz 70*4*1.6mm.

    A może 70*2*1,6?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-28 17:08:46
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > A może 70*2*1,6?

    No *2 oczywiscie.

  • 6. Data: 2009-01-28 17:34:47
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tu problemem jest raczej szybki demontaz extendera, bo ciezko tym robic
    > zdjecia blizszych obiektow - na cropie masz 70*4*1.6mm.

    nie interesuja mnie zadne przeliczniki itp..
    chcialbym sie tylko dowiedziec, czy ktos z Was Panowie , ktorys z tych
    zestawow uzywal do focenia sportu w trudnych warunkach ...chodzi mi o
    predkosc dzialania Af-u .

    CeZ__134