  • 1. Data: 2009-01-28 14:36:07
    Temat: pokrowiec-nie futerał na aparat
    Od: "nolina" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy znane są wam pokrowce na aparaty? Np. na lustrzanki. Takie odpowiedniki
    pokrowców, (czy jak je nazwać) które często można spotkać na telefonach
    komórkowych.Albo są stosowane w przypadku telewizyjnych kamer reporterskich.
    Jeśli tak to poproszę o jakiś namiar.Chodzi o to by aparat zaopatrzony w taki
    pokrowiec był chroniony a jednocześnie był w pełni funkcjonalny.
    Z góry dziękuję.Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-28 14:42:06
    Temat: Re: pokrowiec-nie futerał na aparat
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    http://www.ceneo.pl/Inne;017Camera_Armor_P0-33626.ht

    TM

  • 3. Data: 2009-01-28 15:36:30
    Od: m...@a...net.pl

    >Chodzi o to by aparat zaopatrzony w taki
    >pokrowiec był chroniony a jednocześnie był w pełni funkcjonalny.

    - Kupujesz pierscien do filtrow, nakrecany na obiektyw, przelotke
    dla filtrow o numer wiekszych od srednicy Twojego obiektywa.

    - Kupujesz filtr typu "szkielko" czyli "UV protection" czy jak
    tam zwal czyste szklo, o numer wieksze niz srednica Twojego
    obiektywu. Tani.

    - Bierzesz zwoj folii do kanapek. Skrecasz pierscien z filtrem
    poprzez folie, nastepnie wyszarpujesz ten kawalek folii ze srodka.

    Uzyskujesz w ten sposob plat folii do kanapek, z wkreconom szybkom.

    Nakrecasz szybke na obiektywa i owijasz aparata folia.

    Niektorzy uzywaja reklamowki czy inszej folii, niektorzy uzywaja
    woreczka spozywczego z zamknieciem na suwak, niektorzy uzywaja
    fabrycznie zrobionego ustrojstwa tego rodzaju, Ewa-Marine
    sie takie nazywa.

    Michal Kukula

  • 4. Data: 2009-01-28 18:36:33
    Od: "nolina" <n...@W...gazeta.pl>

    Pomysł zacny :) Jednak mi chodzi o ochronę aparatu/obiektywu taką jaką daję
    klasyczny futerał.W czasach analogowych lustrzanki zaopatrzone były w futerały
    skórzane lub plastykowe przymocowane do aparatu i odpowiadające jego
    kształtowi.Wystarczyło opiąć przednią cześć z zatrzasku i można było robić
    zdjęcie.Nie wiem czy tego typu futerały są dziś dostępne (w komplecie) z
    cyfrowymi lustrzankami?

  • 5. Data: 2009-01-28 19:13:54
    Temat: Re: Re: pokrowiec-nie futerał na aparat
    Od: m...@a...net.pl

> [...]
    >skórzane lub plastykowe przymocowane do aparatu i odpowiadające jego
    >kształtowi.Wystarczyło opiąć przednią cześć z zatrzasku i można było robić

    Acha. Cos takiego.

    >Nie wiem czy tego typu futerały są dziś dostępne (w komplecie) z
    >cyfrowymi lustrzankami?

    a lustrzankami to chyba nie, bo nie modne.

    Mam tylko taki futeral tylko do aparatu, tentego,
    jaktopowiedziec, Motorola V3.
    ;-)

    Michal

  • 6. Data: 2009-01-28 19:28:00
    Od: mt <t...@i...pl>

    nolina pisze:
> [...]
    > zdjęcie.Nie wiem czy tego typu futerały są dziś dostępne (w komplecie) z

    Jest jeden wyjątek, Olek e-420
    http://fotoblogia.pl/2008/09/26/olympus-e-420-komach
    i-%E2%80%93-urok-skorzanego-futeralu/

    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-01-28 20:00:19
    Od: datarecky <g...@o...pl>

    nolina pisze:
> [...]
    > Jeśli tak to poproszę o jakiś namiar.Chodzi o to by aparat zaopatrzony w taki
    > pokrowiec był chroniony a jednocześnie był w pełni funkcjonalny.

    A może coś takiego:
    http://www.e-cyfrowe.pl/canon-pokrowiec-brt-eh-19l-p
    -6667.html ?

    Pozdrawiam,