  • 11. Data: 2011-01-19 23:30:30
    Temat: Re: Camry - na co uwazac przy zakupie?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Tyle opisu a dowiedzieliśmy sie że skręca i hamuje i że można w trase
    > pojechać.

    Głośność:
    -Ciszej niż w W210 diesel,Leganza,Lanos głośniej niż w Safrane/Vel Satis/
    Mazda9
    -stojący w miejscu (~4 leni/~120kmil) prawie niesłyszalny - coś jak nowe
    PuntoII 1.4 (chyba)

    ooooo... mam bezpośrednie (odstęp z 8 minut) porównanie do BMW M3 (~2005),
    Camry inne ale subiektywnie lepsze :), na 100% fajniejsze zawieszenie
    na 100% ciszej, na 100% większe, wykończenie podobne, plastiki gorsze :)

    Prowadzenie:
    -Skręca lepiej niż Dodge Charger, chyba nie miał ESP
    -generalnie skręca jak LanciaK
    -zawieszenie sporo tłumi ale jak już bardo zorana droga
    to jednak czuć, fajnie buja (Van Lincolna tłumi lepiej, innym
    tam nie jeździłem).
    -raz udało mi się przywalić w próg zwalniający podwoziem, nie
    wiem jak (2 os w aucie) ??

    Ergonomia:
    -jak na golasa to wszystko co potrzeba (prócz GPS) było.
    -klimatronik chyba był sterowany z pokręteł (nie widziałem
    ile ustawiam ale trzymał temp ok).
    -fotel da się ustawić ok, był elektryczny bez memory, kierownica bez memory
    nie pamiętam tempomatu gdzie i jak mi się dane wyświetlały, ale chyba było ok.
    -automat (4) dobry, chyba się zsuwał z górki (Charger sam chamował,
    sebring nie).
    -głośno powyżej 90km/h
    -komfortowo do 150km/h
    -fotele wygodne
    -bagażnik spory

    Przyśpieszenie (2.4):
    -jak Lanos 1.6

    Sprawiało wrażenie prostego (ale nie prostackiego) solidnego auta.
    aaa po rozładowaniu akumulatora i pożyczeniu prądu odpalił ok.

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2011-01-21 12:11:46
    Od: " " <b...@g...pl>

    > Zapomnialem dopisac: interesuje mnie wersja III czyli roczniki w
    > okolicach '95 :) Jak te silniki znosza LPG? Co powiecie o zywotnosci
    > skrzyn automatycznych? Pamietam wujek kiedys mial taka Camry - jazda tym
    > to bylo jak podroz latajacym dywanem :) Dlatego majac w pamieci te
    > wrazenia zainteresowalem sie tym autem teraz :)

    a jaki silnik Cie interesuje ? mam doswiadczenie z moja 2.2 '93 dobija chyba
    teraz 500 kkm, gdzies w okolicach Zywca ;), a od 150 kkm na LPG, zatem chyba
    dobrze to znosza. Ale to byl manual, o automatach zlego slowa nie slyszalem,
    ogolnie autko niesamowicie komfortowe ;).

    Ale kupic dobra sztuke, z przebiegiem ponizej 200 kkm graniczy z cudem, choc
    cuda sie zdarzaja ;) i jak zadbana to te 200-250 kkm to jak 100 kkm w innych
    markach uwaznych za super wytrzymale.

  • 13. Data: 2011-01-21 22:06:44
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-21 12:11, b...@g...pl pisze:

> [...]
    > cuda sie zdarzaja ;) i jak zadbana to te 200-250 kkm to jak 100 kkm w innych

    Okej, te wypowiedzi mi wystarcza w zupelnosci. Niestety egzemplarz,
    ktory mialem na oku zostal sprzedany. Szukalem jakiegos komfortowego
    duzego dupowozu z LPG na dojazdy do pracy (daleko). Za cene, zeby mi nie
    bylo szkoda zostawic pod marketem ze strachem, ze jak ktos drzwi obije
    to sie nie wyplace ;)
    --
    venioo
    GG:198909