  • 1. Data: 2011-01-19 00:01:10
    Temat: poszukuje samoprzylepnej maty gumowej - na pake dostawczaka
    Od: "vwt4" <v...@i...pl>

    poszukuje samoprzylepnej maty gumowej - na pake dostawczaka

    poleccie cos

  • 2. Data: 2011-01-19 00:03:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-19 00:01, vwt4 pisze:
    > poszukuje samoprzylepnej maty gumowej - na pake dostawczaka
    Na ściany/sufit, jako wytłumienie/ocieplenie?
    Apama częstochowa, mają różne maty, ja użyłem ich pianki 5 - 8mm, tnie
    się fajnie nożem do tapet, klei się dobrze, i całą zimę trzyma i nic nie
    odkleja, nie śmierdzi dętką, nie chłodnie wilgoci ;)
    coś jak to:
    http://allegro.pl/apama-mata-akustyczna-wygluszenie-
    maski-silnika-i1417491201.html
    (pytaj o odpowiednią grubość).
    Jeśli chodzi o izolację termiczną - rewelacja na zimę (kontra goły
    blaszak). Jeśli chodzi o akustykę - teraz zamiast filharmonii blaszaej
    słyszę cały piasek/kamyczki itp z podwozia, chciało by się jeszcze
    podłogę tym okleić...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2011-01-19 01:47:36
    Od: "vwt4" <v...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Na ściany/sufit, jako wytłumienie/ocieplenie?

    Na podloge

  • 4. Data: 2011-01-19 08:11:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > blaszak). Jeśli chodzi o akustykę - teraz zamiast filharmonii blaszaej
    > słyszę cały piasek/kamyczki itp z podwozia, chciało by się jeszcze podłogę

    dzieki za namiar
    wydaje sie to byc doskonalym do wykorzystania do wygluszenia autka
    osobowego.
    ten klej to tak na oko starczy na pare lat czy trzeba by go czyms wzmacniac
    (jakimis spinkami czy wrecz mocowac listwami do budy?

  • 5. Data: 2011-01-19 09:31:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-19 08:11, Michał Gut pisze:
> [...]
    > ten klej to tak na oko starczy na pare lat czy trzeba by go czyms
    > wzmacniac (jakimis spinkami czy wrecz mocowac listwami do budy?
    W momencie klejenia dało się odkleić (delikatnie i pomału ale szło), gdy
    po tygodniu chciałem odciągnąc - pianka rwie się, a warstwa przyklejona
    zostaje, ciężko byłoby usunąć bez śladu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2011-01-19 14:14:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > poszukuje samoprzylepnej maty gumowej - na pake dostawczaka

    guma z metra na allegro lub w sklepie z artykułami domowymi i dobra taśma
    dwustronna lub klej z tubki
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2011-01-19 21:13:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 14:14:39 +0100, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >guma z metra na allegro lub w sklepie z artykułami domowymi i dobra taśma
    >dwustronna lub klej z tubki

    Pierwsza wsunięta paleta i po zawodach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-01-20 00:43:04
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-19 01:47, vwt4 pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >
    > Na podloge
    To potrzebujesz grubej sztywnej gumy, szukaj starych pasów
    transmisyjnych z taśmociągów przemysłowych.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173