  • 1. Data: 2011-01-18 22:44:22
    Temat: Spalanie starych BMW
    Od: "Lucjan" <l...@W...gazeta.pl>

    Znajomy kupił stare BMW serii 7. Mówił że pali mu średnio 12 litrów benzyny ja
    myślałem że żartuje... pokazał mi stronę z danymi technicznymi takiego modelu
    i zdębiałem:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/spalanie/

    Faktycznie może tyle palić. Jego model to 745i skrzynia automatyczna.
    Pytanie czy w dużych silnikach nigdy nie zrobią nic żeby paliły one normalnie?
    Dlaczego nikt nie wpadnie by zamontować drugi normalny silnik pod maską
    czterocylindrowy do spokojniej jazdy?

    I pytanie... to jeszcze nie jest takie stare ale ma już 7 lat za parę lat to
    sprzeda i pytanie jak starsze BMW może przechodzić przegląd techniczny?
    Przecież auto które ma 300 KM i 10 lat sprawia zagrożenie obojętnie jakby nie
    jeździć. Gaz może się np. zablokować i pozabija wszystkich... i to ma być
    "przyjazne państwo".

  • 2. Data: 2011-01-18 22:48:36
    Temat: Re: Spalanie starych BMW
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jan 18, 10:44 pm, "Lucjan" <l...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Znajomy kupi stare BMW serii 7. M wi e pali mu rednio 12 litr w benzyny ja
    > my la em e artuje... pokaza mi stron z danymi technicznymi takiego modelu
    > i zd bia em:

    Spamować trzeba umieć. Tu trochę zbyt nachalnie i nienaturalnie wyszło
    ale matoły i tak będą klikać.

  • 3. Data: 2011-01-18 22:51:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-18 22:44, Lucjan pisze:
> [...]
    > jeździć. Gaz może się np. zablokować i pozabija wszystkich... i to ma być

    "Lucjan, to ja, Bogu. Nie pisz na grupę w takim stanie." ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-01-18 22:53:51
    Od: "Lucjan" <l...@N...gazeta.pl>

    Czy każde podanie linka do czegokolwiek innego niż onet.pl to spam?

  • 5. Data: 2011-01-18 23:02:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-18 22:53, Lucjan pisze:
    > Czy każde podanie linka do czegokolwiek innego niż onet.pl to spam?

    Dopóki autor będzie pisał głupoty o dodatkowych silnikach i blokującym
    się gazie to pewnie tak.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 6. Data: 2011-01-18 23:25:28
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jan 18, 10:53 pm, "Lucjan" <l...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Czy ka de podanie linka do czegokolwiek innego ni onet.pl to spam?

    Nie do czegokolwiek, tylko do tej badziewnej strony do której
    regularnie wrzucasz linki z jakimś wysilonym sensacyjnym tekstem.
    Nawet mi się nie chce szukać czy zmieniasz nicki czy nie. Coś automat
    doboru reklam też słabo działa bo klikam z Kijowa a wyświetla się:
    TAXI Gorzów Wlkp. / naprawa tłumików Gdańsk / Bielizna erotyczna. To
    ostatnie od biedy by się jeszcze może łapało ale taxi z Gorzowa nie
    wiem czy do mnie dojedzie. Na ich miejscu bym reklamował, że debilnie
    targetuje.

  • 7. Data: 2011-01-18 23:31:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > "Lucjan, to ja, Bogu. Nie pisz na grupę w takim stanie." ;)

    Tabela jest zajebista. Na 40 pól, całe 16 posiada jakieś dane ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2011-01-18 23:45:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jan 2011 21:44:22 +0000 (UTC), Lucjan wrote:
> [...]
    >Dlaczego nikt nie wpadnie by zamontować drugi normalny silnik pod maską

    Kombinuja i tak. Tylko to nie jest auto dla ludzi, ktorzy takiego
    kombinowanie wymagaja

> [...]
    >jeździć. Gaz może się np. zablokować i pozabija wszystkich... i to ma być

    Kolega z Australii ? Bo nie ma jak to maly dobry trolling .. ale o
    poranku :-)

    J.

    P.S. a jesli nie trolling .. Znajomy sie pewnie cieszy ze mu pali 12.
    Szkoda tylko ze to nieprawda, pewnie ze wstydu tak mowi :-)

  • 9. Data: 2011-01-18 23:51:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-18 23:45, J.F. pisze:

    > P.S. a jesli nie trolling .. Znajomy sie pewnie cieszy ze mu pali 12.
    > Szkoda tylko ze to nieprawda, pewnie ze wstydu tak mowi :-)

    Swoją drogą ostatnio jeździliśmy ze znajomymi w góry, jedno z aut to
    było M5 E39 5.0 V8 i w trasie wyszło mu coś koło 12-13l/100km, więc się
    da, ale w mieście mówił że na mniej niż 18 trzeba dobrze oszczędzać.
    Prędkość chwilami po 220km/h ale zazwyczaj trzymane 110-130km/h na
    tempomacie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-01-19 00:10:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jan 2011 23:51:33 +0100, Lewis wrote:

    >Swoją drogą ostatnio jeździliśmy ze znajomymi w góry, jedno z aut to
    >było M5 E39 5.0 V8 i w trasie wyszło mu coś koło 12-13l/100km, więc się
    >da, ale w mieście mówił że na mniej niż 18 trzeba dobrze oszczędzać.

    Tylko ze kolega sie powoluje na tabelki, gdzie pisze ze w trasie to
    8-9 pali, a 12 srednia trasa-miasto.

    >Prędkość chwilami po 220km/h ale zazwyczaj trzymane 110-130km/h na
    >tempomacie.

    To chyba tak nie calkiem ostatnio, tylko jak jeszcze drogi czarne byly
    :-)

    J.