  • 11. Data: 2015-03-09 14:42:59
    Temat: Re: Całkowicie sprawny samochód nagle nie chce zapalić...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:

    > Teraz zachowuje się prawidłowo - zupełnie jakby nie było porannej
    > przygody.

    Na pewno się powtórzy.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 12. Data: 2015-03-09 17:35:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 13:00, Robson pisze:
    > Jeśli kręci to do zapłonu potrzebuje 2 rzeczy: paliwa i iskry.
    Zapomniałeś o trzeciej: powietrze.

    Maciek

  • 13. Data: 2015-03-12 09:07:46
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 17:35, Maciek pisze:
    > Zapomniałeś o trzeciej: powietrze.

    Jasne, zapomniałem, że zaparkował na orbicie księżyca ;)

  • 14. Data: 2015-03-12 21:37:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 09:07, Robson pisze:
    > Jasne, zapomniałem, że zaparkował na orbicie księżyca ;)
    Nie. Zapomniałeś, że pan Kazio, który mu ostatnio świece zmieniał i
    zaglądał do filtra powietrza, wycierał brudne ręce szmatą, a potem ta
    szmata gdzieś mu się zawieruszyła. Nie szkodzi - nie pierwsza i nie
    ostatnia, ale ma na szczęście zapas :->

    Maciek

  • 15. Data: 2015-03-12 22:30:15
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 21:37:58 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > zaglądał do filtra powietrza, wycierał brudne ręce szmatą, a potem ta
    > szmata gdzieś mu się zawieruszyła. Nie szkodzi - nie pierwsza i nie

    Głupotę masz wrodzoną czy to nabyte?

  • 16. Data: 2015-03-13 00:22:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 22:30, k...@g...com pisze:
    > Głupotę masz wrodzoną czy to nabyte?
    Miło porozmawiać z idiotą. A teraz dla Twojej informacji: kolega się
    kiedyś dziwił, że mu samochód słabo pali. Paliwo dochodziło, wykręcił
    jedną świecę, żeby sprawdzić, czy ma iskrę i ogólnie szukał dziury w
    całym. Rozwiązaniem okazała się tłusta szmata pod filtrem powietrza -
    blokowała mniej więcej 2/3 filtra, a ta 1/3 "pracująca" była cała
    zawalona syfem. Jak myślisz Watsonie, skąd ona mogła się tam wciąć?
    Zassało ją z ulicy??

    Maciek

  • 17. Data: 2015-03-13 00:30:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2015 00:22:42 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > blokowała mniej więcej 2/3 filtra, a ta 1/3 "pracująca" była cała
    > zawalona syfem. Jak myślisz Watsonie, skąd ona mogła się tam wciąć?

    To dobrze czy źle że lubisz rozmawiać ze sobą?

  • 18. Data: 2015-03-13 12:39:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 00:30, k...@g...com pisze:
    > To dobrze czy źle że lubisz rozmawiać ze sobą?
    Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny! :->

    Maciek

  • 19. Data: 2015-03-13 13:05:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 12:39, Maciek pisze:
    > Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny! :->

    Skoro już wyzywasz człowieka od idiotów to po co dodajesz te "śmieszne
    emotki"? Że niby żartujesz? Że niby uśmiechasz się? Myślisz, że to tak
    działa, że emotka spowoduje, że w realu nie dostałbyś po mordzie?

    --
    MN

  • 20. Data: 2015-03-14 13:48:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 13:05, Marcin N pisze:
    > Skoro już wyzywasz człowieka od idiotów to po co dodajesz te "śmieszne
    > emotki"? Że niby żartujesz? Że niby uśmiechasz się? Myślisz, że to tak
    > działa, że emotka spowoduje, że w realu nie dostałbyś po mordzie?
    A Ty tak zawsze się lubisz miedzy wódkę, a zakąskę wpier...?

    Maciek