  • 1. Data: 2015-03-08 12:48:43
    Temat: olej
    Od: a <...@a...aa>

    GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
    czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?
    <Z

  • 2. Data: 2015-03-08 14:10:55
    Temat: Re: olej
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "a" <...@a...aa> napisał w wiadomości
    > GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
    > czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?

    Lepszy Kujawski. :-)

  • 3. Data: 2015-03-08 16:42:51
    Od: a <...@a...aa>

    W dniu 2015-03-08 o 14:10, nom pisze:

    > Użytkownik "a" <...@a...aa> napisał w wiadomości
    >
    > Lepszy Kujawski. :-)
    czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla
    <Z

  • 4. Data: 2015-03-08 17:04:41
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 marca 2015 16:42:54 UTC+1 użytkownik a napisał:

    > czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla
    > <Z

    To go kupuj. Co rozumiesz przez " jakie macie opinie ....". Żeby wydawać opinie
    trzeba mieć laboratorium. Informacje że ktoś zrobił 300 tysięcy są niemiarodajne bo
    ktoś inny mógł zrobić takim samym samochodem z takim samym silnikiem na tym oleju 70
    tysięcy i silnik miał do uśpienia. Największy wpływ na żywotność silnika ma kierowca
    a nie olej albo płyn do chłodnicy.

  • 5. Data: 2015-03-08 17:09:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla

    Jak zalecaja to lej :)

  • 6. Data: 2015-03-09 15:06:46
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Używam do matiza. Ma nalatane 250kkm i jest ok.
    Do nowszych opli leję GM Dexos2, też jest ok.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2015-03-10 13:55:09
    Od: a <...@a...aa>

    W dniu 2015-03-09 o 15:06, Marek pisze:
    > Używam do matiza. Ma nalatane 250kkm i jest ok.
    > Do nowszych opli leję GM Dexos2, też jest ok.

    ciekawe czemu jest tak słabo doceniany, według mnie jest lepszy od
    Lotosa, istnieje od lat na rynku i dobrą ma cenę

  • 8. Data: 2015-03-10 14:47:47
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 10.03.2015 13:55, a wrote:

    > ciekawe czemu jest tak słabo doceniany, według mnie jest lepszy od
    > Lotosa, istnieje od lat na rynku i dobrą ma cenę

    A kto mówi, że nie jest doceniany. Znam wiele osób, którzy go stosują.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z