    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: CR - czy wtryskiwacze "przelewają" be sterowania ?
    Date: Thu, 11 Nov 2010 13:02:57 +0100

    Witam.

    Nie pali mi samochodzik z CommonRail, wtryski Bosh. Na razie wiem że nie
    mam opiłków w filtrze paliwa a paliwo na niskim ciśnieniu dopływa (acz
    nie wiem czy wydajnośc wystarczająca, ale wydaje mi się ze wystarczy
    żeby pompa CR była po prostu zalana).

    Zrobiłem próbe przelewową tylko na rozruszniku i wtryski coś wypluwają
    do przelewów. Teraz jestem zdziwiony: czy aby powinny coś przelewać? I o
    czym to świadczy?

    Ja mam takie przypuszczenia:

    a) Wtryski puszczają ciśnienie z rampy do przelewów nawet bez sterowania.

    b) To że puszczają świadczy o tym ze pompa CR daje ciśnienie.

    c) To komputer z nieznanej przyczyny nie podaje sterowania na wtryski
    (czujnik połozenie wału?).

    Interesuje mnie więc odpowiedź na pytanie: czy wtryski CR puszczają w
    przelew nadmiar ciśnienia bez sterowania?

    Na rampie jest dodatkowy "boczny" zawór podpiety pod wężyk przelewowy
    ale nic nim nie wylatuje.

    Wydaje mi się że komputer nie steruje wtryskami. Gdyby je otwierał
    *chyba* czułbym ze silnik próbuje załapać nawet przy za słabym cisnieniu
    na rampie a tutaj nic nie czuje. Kręci i nic więcej, jak by paliwa nie było.

    Ma ktoś wiedzę na ten temat?