  • Data: 2010-11-13 18:29:51
    Temat: Re: CR - czy wtryskiwacze "przelewają" be sterowania ?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się ze to ciśnienie to jedyna siła podnosząca iglicę, ale nie
    > jestem biegly z budowy tych wtrysków, są w srodku mocno pokręcone. O ile
    > mi wiadomo wtryskiwacz popuszcza ciśnienie w przelew nawet bez
    > sterowania ale to wiedza zaszłyszana od mechanika Renault.
    hmmm... Nie spotkałem, ale nie wykluczam.

    > Jedyne co mi przychodzi że w dieslu nie ma zapłonu to chyba to że
    > wtryskuje nie kiedy trzeba ;)
    Właśnie to miałem na myśli... Brak chmury świadczy o braku wtrysku, jest
    chmura - wtrysk następuje - ale niekoniecznie we właściwym momencie.

    > Przelewy na rozruszniku wykazują prawie identyczne i niewielkie ilości
    > paliwa. Jak lał mi wtryskiwacz to wylewalo mi litrami. Teraz niedużo i
    > po równo.
    Czyli wtryskiwacze bym skreślił z listy podejrzanych.

    > Samochód zostanie podpęty pod komputer i liczę na to że czujnik
    > wbudowany w listwę coś powie na temat ciśnienia lub o sobie.
    Może rzeczywiście czujnik ciśnienia padł - ECU twierdzi, że nie ma
    dostatecznego ciśnienia w szynie, więc nie zaczyna sterować wtryskami
    aby zacząć pracę silnika.

    --
    Wojciech Smagowicz