  • 51. Data: 2012-08-06 12:30:23
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/08/2012 12:01, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie. To nie jest dobra metoda. Trzeba zgłaszać na u...@a...pl
    > skargi. Aż wreszcie zrozumieja, że tolerancja dla anonimizujących
    > bramek kończy się spamem i chuligaństwem na grupach.

    Grupy dogorywują w konwulsjach, większość osób chcąca podyskutować na
    temat albo dowiedzieć się czegoś przeniosła się dawno na moderowane
    fora, gdzie nie ma "to" ani tygodniowych kłótni z wyzywaniem od chujów o
    to, czy trzeba kierunkowskazem mrugnąć trzy czy może cztery razy podczas
    zmiany pasa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-08-06 12:32:06
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    fora, gdzie nie ma "to" ani tygodniowych kłótni z wyzywaniem od chujów o
    to, czy trzeba kierunkowskazem mrugnąć trzy czy może cztery razy podczas
    zmiany pasa. Taki spam powoli przestaje interesować administratorów,
    którym szkoda bawić się dla kilkunastu osób, smutna prawda.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2012-08-06 12:32:25
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > skargi. Aż wreszcie zrozumieja, że tolerancja dla anonimizujących
    > bramek kończy się spamem i chuligaństwem na grupach.

    Grupy dogorywają w konwulsjach, większość osób chcąca podyskutować na

  • 54. Data: 2012-08-06 12:34:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/08/2012 20:19, t? wrote:
    > begin PK

    > Bo jest adminem?

    Aha, a Mietek jest mechanikiem ciężarówek Volvo, więc powinien wiedzieć
    że Mazda MX-6 miała w 1995 roku tylną oś skrętną dostępną wyłącznie na
    rynek Japoński.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-08-06 12:42:45
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Aug 2012 10:54:43 +0200, Myjk napisał(a):

    > Mon, 6 Aug 2012 10:49:38 +0200, Franc

    > Nie lepiej odrazu !delete ?

    Też prawda. Zobaczymy, czy będzie kolejny wysyp i zadziała...
    --
    Franc

  • 56. Data: 2012-08-06 13:03:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 11:50, Adam Wysocki pisze:

    > Ok, są sytuacje, kiedy ewidentnie trzeba "zmoderować" dyskusję. Ale to 1 na
    > 10, w pozostałych wszechwiedzący mod zamyka temat, bo mu się wydaje, że nikt
    > już nic sensownego nie ma do dodania. Chcesz coś dopisać, widzisz zamknięty
    > temat i ci się odechciewa.

    Spoko - doskonale o tym wiem. To co przytoczyłem to właśnie takie
    podejście, które przynosi efekty o których piszesz. Żeby nie
    było - podejście właśnie wielu "administratorów/moderatorów", bądź
    tych, którzy mają takie zachciewajki. Tyle, że to tylko fragment
    problemu, o czym niżej.

    > Nie mówię tylko o elektrodzie, jest chociażby takie forum krótkofalarskie,
    > sp7pki.iq24.pl, prowadzone przez osoby, które NIGDY nie powinny prowadzić
    > niczego więcej, niż krów na pastwisko. Nie mają pojęcia na temat zarządzania
    (...)
    > były wytykane wielokrotnie). Jedyne co ci ludzie mają wysokie, to ego.

    Cóż zrobić - konsekwencje powszechnego dostępu do internetu/informacji.
    No, ale to jeszcze zbyt mało, by z tego automatycznie jakość
    powstawała. Zazwyczaj dobry moderator (uczciwy itd.) szybko zrezygnuje
    z pełnienia funkcji, ponieważ administracja chciałaby większą
    aktywność, liczbę użytkowników, bądź będzie musiał zamykać sporą
    liczbą wątków, banować itd. Istnieją metody pośrednie, ale to
    jak sam wiesz - poziom tworzą ludzie. Rozsądku, uczciwości i kultury
    to ja już dawno w takich miejscach nie oczekuję.

    > I takich forów są tysiące. A ludzie tam siedzą, bo inni ludzie tam siedzą.
    > Powstawały nowe fora... jeszcze gorsze (pod względem zarządzania).

    Na ten temat już były tutaj dyskusje (zresztą nie tylko tutaj). Tworzą
    się np. różne 'śmieszne' TWA, które potrafią pod siebie pisać
    regulaminy i też ich nie przestrzegać. Pełna dowolność ;)

  • 57. Data: 2012-08-06 13:39:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 12:34, kamil pisze:

    > Aha, a Mietek jest mechanikiem ciężarówek Volvo, więc powinien wiedzieć
    > że Mazda MX-6 miała w 1995 roku tylną oś skrętną dostępną wyłącznie na
    > rynek Japoński.

    Pudło - nntp jest opisane w książkach, które każdy admin znać powinien.
    W "krabie" jest z całą pewnością.

  • 58. Data: 2012-08-06 14:18:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 12:39, Artur Maśląg wrote:

    > Pudło - nntp jest opisane w książkach, które każdy admin znać powinien.
    > W "krabie" jest z całą pewnością.

    Rozumiem, że "admin" to "admin" i już, wszystko zrobi i jeszcze papier z
    drukarki wyciągnie, ale pewnie przegapiłem opis NNTP na kursie
    administrowania oraclem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 59. Data: 2012-08-06 14:53:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PK wrote:

    > I cóż Cię powstrzymuje?

    > Ależ powstało mnóstwo nowych grup. Na google groups. Tyle że
    > synchronizacja jest jednokierunkowa.

    > Ale to nie jest niczyja wina. Po prostu stare rozwiązania są
    > zastępowane nowymi. Komunikatory tekstowe typu GG, MSN i ICQ
    > przegrywają na świecie z takimi oferującymi wideo i dźwięk. Strony
    > dostosowane do przeglądania na urządzeniach dotykowych wygrywają z
    > tymi, które sprawiają na nich problemy.
    >
    > I Ty byś chciał, żeby usenet wygrywał z forami? A czy w tym tygodniu
    > już skarżyłeś się komuś, że nie możesz nigdzie kupić kaset do
> [...]

    OK tylko teraz mi skaż w czym fora są lepsze od usenetu? bo moim skromnym i
    nie tylko moim zdaniem fora sa generalnie do dupy, ponieważ mają
    jednopoziomą strukturę zagnieżdżenia postów.

  • 60. Data: 2012-08-06 14:58:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 14:53, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > OK tylko teraz mi skaż w czym fora są lepsze od usenetu? bo moim
    > skromnym i nie tylko moim zdaniem fora sa generalnie do dupy, ponieważ
    > mają jednopoziomą strukturę zagnieżdżenia postów.

    Nie wiem co masz na myśli pisząc "jednopoziomą" - wyjaśnisz?
    Ja tam widziałem takie z wątkowaniem jak w usenecie - w tym
    mojego autorstwa :)