  • 61. Data: 2012-08-06 15:01:39
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 14:18, kamil pisze:

    > Rozumiem, że "admin" to "admin" i już, wszystko zrobi i jeszcze papier z
    > drukarki wyciągnie, ale pewnie przegapiłem opis NNTP na kursie
    > administrowania oraclem. ;)

    Mowa była o "adminie od sporego dostawcy Internetu z Malopolski".
    Zakładam (w kontekście wypowiedzi), że osoba taka zajmuje się
    tematyką sieciową, bądź ma chociaż elementarną wiedzę na temat
    usług sieciowych choćby i zajmowała się administracją RDBMS.
    No, ale skoro admin to admin i nie musi mieć w sumie o niczym
    pojęcia to miałem takiego na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Administrował ... serwerem dhcp :>

  • 62. Data: 2012-08-06 15:24:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 14:01, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > No, ale skoro admin to admin i nie musi mieć w sumie o niczym
    > pojęcia to miałem takiego na rozmowie kwalifikacyjnej.

    A widziałeś kiedyś jakąś większą firmę, a już szczególnie "sporego
    dostawcę internetu", czy wyłącznie takie gdzie admin jest jeden i od
    wszystkiego?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 63. Data: 2012-08-06 15:43:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 15:24, kamil pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^

    > A widziałeś kiedyś jakąś większą firmę, a już szczególnie "sporego
    > dostawcę internetu", czy wyłącznie takie gdzie admin jest jeden i od
    > wszystkiego?

    Widziałem niejedną większą firmę, podobnie jak z tymi małymi.
    Wielu "adminów" to ma niewielkie pojęcie o czymkolwiek, a braki
    w elementarnej wiedzy do cnot raczej nie należą

  • 64. Data: 2012-08-06 15:51:52
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin kamil

    > gdzie nie ma "to"

    Ani kamila z kompleksem emigranta. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 65. Data: 2012-08-06 15:53:35
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin kamil

    > Aha, a Mietek jest mechanikiem ciężarówek Volvo, więc powinien wiedzieć
    > że Mazda MX-6 miała w 1995 roku tylną oś skrętną dostępną wyłącznie na
    > rynek Japoński.

    Admin powinien znać z grubsza historię internetu, szczególnie, że kilka
    lat temu usenet był jeszcze całkiem popularny. Ile ten admin ma lat, 15?

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2012-08-06 15:54:49
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin kamil

    > Rozumiem, że "admin" to "admin" i już, wszystko zrobi i jeszcze papier z
    > drukarki wyciągnie, ale pewnie przegapiłem opis NNTP na kursie
    > administrowania oraclem. ;)

    Ale bredzisz. Trzeba znać pewne podstawy, a 10 lat temu nntp było jedną z
    głównych usług dostępnych w internecie.

    --
    ignorance is bliss

  • 67. Data: 2012-08-06 15:59:46
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    > Dawno temu w FidoNet panowała zasada - bez polityki i religii. Bylo
    > rewelacyjnie. Z pewnych powodów musiałem sobie zrobić przerwę ale
    > wróciłem po 3 latach i zastałem kłótnie we wszystkich konferencjach
    > (odpowiednik grup dyskusyjnych) - w miedzyczasie ktoś założył
    > POLITYKA.POL i RELIGIA.POL - towarzystwo przyjaciół zdrowo już się
    > pokłócilo :(

    Gdybyś napisał o AUTO.POL to przynajmniej nie było by off-topicznie ;)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 68. Data: 2012-08-06 16:06:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 14:51, t? wrote:
    > begin kamil

    > Ani kamila z kompleksem emigranta. :))

    No widzisz, nie cieripał byś tak, gdybyś już sobie poszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 69. Data: 2012-08-06 16:06:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 14:51, t? wrote:
    > begin kamil

    > Ani kamila z kompleksem emigranta. :))

    No widzisz, nie cierpiał byś tak, gdybyś już sobie poszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 70. Data: 2012-08-06 16:07:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 14:43, Artur Maśląg wrote:

    > Widziałem niejedną większą firmę, podobnie jak z tymi małymi.
    > Wielu "adminów" to ma niewielkie pojęcie o czymkolwiek, a braki
    > w elementarnej wiedzy do cnot raczej nie należą

    Tak, wiemy. Za wyjątkiem niewielkiej grupy ekspertów z usenetu, nikt nie
    ma o niczym pojęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil