    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Date: Sun, 12 Aug 2012 23:44:18 +0200
    <jvmh0l$uo0$107@usenet.news.interia.pl> <jvo6ju$548$6@inews.gazeta.pl>
    <jvoact$igt$1@inews.gazeta.pl> <jvocmr$glp$1@inews.gazeta.pl>
    <jvof7k$ofd$2@inews.gazeta.pl> <jvogj1$skk$2@inews.gazeta.pl>
    <jvohlj$fdi$1@inews.gazeta.pl> <jvoj3j$hpa$4@inews.gazeta.pl>
    <jvojh8$uo0$123@usenet.news.interia.pl>
    <uw13dtwck8qj.134k7a6b7qtgy$.dlg@40tude.net>
    <jvrfmn$1vo$1@inews.gazeta.pl>
    <qii1zpgq10c1.bplnw0smjpn4$.dlg@40tude.net>
    <jvt6pf$62m$1@inews.gazeta.pl>
    <dshxeg3xdd00$.r5gaj402mp24$.dlg@40tude.net>
    <k011k2$fka$1@inews.gazeta.pl>
    <1ocvzmlhk9y33.ubmp6vzvkzai$.dlg@40tude.net>
    <k082ln$3ql$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 13:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie całkiem stare, czy nie ze stajni Cisco?

    Nie calkiem ze stajni Cisco.

    > Aha, miał szansę się nie dowiedzieć, ponieważ przedmiotu nie było?
    > Nie widzisz absurdu w tym co piszesz?

    Na sile szukasz to czegos sie dopatrujesz.
    Smiem twierdzic ze mozna studia przejsc i nie uslyszec slowa "Novell".
    I smiem twierdzic ze to zaden grzech.

    > Na studiach mógłby być jako przedmiot? Ekhem - to są studia
    > (informatyczne), czy kurs administracji konkretnym systemem?

    A jak prosilem o wyliczenie "elementarnej wiedzy" to nie podales.
    Studia. I calkiem sensowny przedmiot by byl ... 15 lat temu.

    I wiele innych przedmiotow jest na bardziej konkretnych przykladach.
    Programowanie na przykladzie C, czy C++ i to w dodatku VS, systemy
    operacyjne na przykladzie Linuxa, mikroprocesory na podstawie 8051 ...

    > A co mają do tego preferencje jakiegoś prowadzącego? To żadne
    > wytłumaczenie, a student (późniejszy administrator) ma myśleć
    > samodzielnie.

    I znac historie wszystkiego, np TACACS ?

    > Ciekawe.

    Ano tak. Nie maja ani Netware, ani btrieve, ani Groupwise, ani Unixware,
    ani suse, ani zadnej rzeczy przy ktorej pada slowko "Novell".

    J.