-
11. Data: 2011-02-11 09:26:48
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: "Mac" <3...@b...com.pl>
> W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do
> jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie.
>
> Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli że
> akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać.
> Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za tyle
> warto go brać.
> Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem
> znienawidzonego na F :)
Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu. Przebieg
ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna elektryka -
wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow z ukladu
hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej jezdzie do 11L w
miescie.
--
Mac
-
12. Data: 2011-02-11 17:35:50
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-02-11 01:30, AL pisze:
> Czarek Daniluk pisze:
>> W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:
>>> W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:
>>>
>>>> Benzyna, więc nie dotyczy :)
>>>
>>> Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
>>> fault".
>>>
>>> KJ
>>
>> Sonda, albo katalizator kaputt ;)
>>
> albo cewka
>
Czyli 4 do wymiany ;)
Pozdrawiam !
PS:
Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
rozdzielacz ?
-
13. Data: 2011-02-11 17:37:05
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze:
> Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu.
> Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna
> elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow
> z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej
> jezdzie do 11L w miescie.
>
Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic,
lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i
podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)
Pozdrawiam !
-
14. Data: 2011-02-11 18:50:35
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100, Czarek Daniluk wrote:
>>> Sonda, albo katalizator kaputt ;)
>> albo cewka
>Czyli 4 do wymiany ;)
>
>Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
>rozdzielacz ?
Rozdzielacz jest zawodny.
A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-)
J.
-
15. Data: 2011-02-11 19:34:49
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze:
> On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100, Czarek Daniluk wrote:
>>>> Sonda, albo katalizator kaputt ;)
>>> albo cewka
>> Czyli 4 do wymiany ;)
>>
>> Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
>> rozdzielacz ?
>
> Rozdzielacz jest zawodny.
> A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-)
>
> J.
>
To widać jak są wieczne ;)
Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to
musisz wymieniać wszystkie ;)
Pozdrawiam !
-
16. Data: 2011-02-11 19:46:08
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 11 Feb 2011 19:34:49 +0100, Czarek Daniluk wrote:
>W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze:
>>> Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
>>> rozdzielacz ?
>> Rozdzielacz jest zawodny.
>> A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-)
>>
>To widać jak są wieczne ;)
>Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to
>musisz wymieniać wszystkie ;)
Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)
J.
-
17. Data: 2011-02-11 20:10:00
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:
> Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)
>
> J.
>
Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)
Pozdrawiam !
PS:
Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)
-
18. Data: 2011-02-11 20:19:15
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze:
> Nie ma tempomatu i
> podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)
podgrzewane zydle maja gleboki sens przy skorzanych siedzeniach, przy
zwyklych znacznie mniejszy.
KJ
-
19. Data: 2011-02-11 20:22:28
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100, Czarek Daniluk wrote:
>W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:
>> Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)
>>
>Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
>Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)
No przeciez pisze ze moga sobie byc zespolone, bo sie ich nie
wymienia, wiec jaka to roznica :-)
>PS:
>Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)
Tylko cale wtryskiwacze :-P
J.
-
20. Data: 2011-02-11 21:37:38
Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze:
>
>> Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu.
>> Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna
>> elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow
>> z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej
>> jezdzie do 11L w miescie.
>>
> Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic,
> lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i
> podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)
Tempomat sobie dołożysz. Zapewne tylko kwestia wpięcia manetki w
przełącznik zespolony i aktywacji przez Lexię.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."