  • 11. Data: 2011-05-28 10:26:54
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Który to już "teleturniej" w ciągu ostatnich tygodni?
    > pl.misc.samochody.zgadujzgadula trzeba zrobić.

    ale nagrody zacne;P w zadnym innym konkursie nie zarobisz jasia z tak duza
    szansa na wygrana:D

  • 12. Data: 2011-05-28 10:27:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jakim cudem tak czesto cie lapia?
    myslalem ze to ja pechowcem jestem ale jeszcze ani razu nie robilem
    likwidacji punktor choc zdarzalo sie miec 20

  • 13. Data: 2011-05-28 10:38:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    moja odpowiedz:
    zalapales sie na 48 punktowy prog a stare ci sie przedawnily w tym czasie i
    masz zero?
    bo chyba ustawa nie zerowala licznika przez samo wejscie jej w zycie? :)

  • 14. Data: 2011-05-28 11:14:05
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    > Ożeniłeś się i zmieniłeś nazwisko? ;-)

    A zaraz - miała być jakaś nowelizacja, że między 24 a 48 punktów miała
    być jakaś reedukacja, a dopiero po 48 zabranie prawka, m?

    S.

  • 15. Data: 2011-05-28 12:02:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3Qh2H6$0OP@mike.oldfield.org.pl>:

    > Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    > Są chętni? ;)

    Można się wykpić dzięki dziurawym przepisom wydanym przez byłego ministra
    Polaczka.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2011-05-28 12:46:21
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

> [...]
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Dostałeś skierowanie na badania psychologiczne, zrobiłeś je, ale nie
    zwróciłeś wyników do WK. Po 3 latach sprawa się przedawniła i Twoje
    konto punktów się wyzerowało. Albo coś w ten deseń :) Ogólnie - brak
    przepisów mówiących o konieczności dostarczenia wyników badań
    psychologicznych do WK.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 17. Data: 2011-05-28 13:19:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Wprowadziłem go w życie. Po mniej więcej 8 miesiącach wynik końcowy jest
    > następujący - mam:
    > 0 pkt.
    > Uprawnienia
    > Prawo jazdy
    Zrobiłeś prawko na ukrainie/w czechach/na słowacji itp, i przerobiłeś je
    "na nasze" ?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2011-05-28 13:53:34
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Maj, 10:27, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > jakim cudem tak czesto cie lapia?

    Bo prowokowac to trzeba umic ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 19. Data: 2011-05-28 13:55:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Maj, 00:35, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Są chętni? ;)

    Nie watpie, ze wykorzystales jakas luke prawna.
    Ale moze lepiej napisz, ile Cie to kosztowalo!

    --
    zdrowka
    amos

  • 20. Data: 2011-05-28 13:57:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 13:19:53 +0200, BartekK wrote:
    >Zrobiłeś prawko na ukrainie/w czechach/na słowacji itp, i przerobiłeś je
    >"na nasze" ?

    Nie lepiej przerobic samochod na slowackie numery ?

    J.