  • 21. Data: 2011-05-28 14:21:56
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-28 12:02, 'Tom N' pisze:

    > Można się wykpić dzięki dziurawym przepisom wydanym przez byłego ministra
    > Polaczka.

    Ty kolekcjonujesz te flaszki ? Ale Hommer jest bliższy wygrania :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 22. Data: 2011-05-28 14:50:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F. wrote:

    > końcowy jest >> następujący - mam:
    >
    > Nie lepiej przerobic samochod na slowackie numery ?
    >
    > J.

    Od kiedy punkty przypisane sa do samochodu? :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2011-05-28 15:33:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    amos w
    j.googlegroups.com>:

    > Nie watpie, ze wykorzystales jakas luke prawna.
    > Ale moze lepiej napisz, ile Cie to kosztowalo!

    Przecież napisał: _po chwili_ był PLAN, a realizacja trwała
    _8 miesięcy_...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 24. Data: 2011-05-28 15:36:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 28 May 2011 00:35:28 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > No to teraz dobrowolcy szag wpieriod ;) Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Zaintrygowałeś mnie i przeryłem rozporządzenie. Mój typ to, że w
    rozporządzeniu nie ma ani słowa, że szkolenie musi się odbywać co 6
    miesięcy. Jest jedynie określone ile punktów odejmuje i kto je organizuje.
    Zaś wyrok NSA umożliwia odbycie szkolenia z >24pkt na koncie.

    W 8 miesięcy powinieneś akurat odbyć dość szkoleń, jeśli przekonałeś do
    tego toku rozumowania urzędników :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2011-05-28 15:52:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 12:50:48 +0000 (UTC), Rafał Grzelak wrote:

    >Od kiedy punkty przypisane sa do samochodu? :)

    Odkad radar obsluguje komputer :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-05-28 16:32:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-28 10:27, Michał Gut pisze:
    > jakim cudem tak czesto cie lapia?
    > myslalem ze to ja pechowcem jestem ale jeszcze ani razu nie robilem
    > likwidacji punktor choc zdarzalo sie miec 20

    Pechowiec a PeHowiec to dwie różne sprawy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-05-28 16:42:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 16:32:38 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Pechowiec a PeHowiec to dwie różne sprawy. ;)

    Nie widzę związku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2011-05-28 18:00:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 15:36:44 +0200, Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    >Zaś wyrok NSA umożliwia odbycie szkolenia z >24pkt na koncie.
    > W 8 miesięcy powinieneś akurat odbyć dość szkoleń, jeśli przekonałeś do

    Watpie zeby Adamowi chcialo sie placic i siedziec na 8 szkoleniach.

    J.

  • 29. Data: 2011-05-28 18:03:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Watpie zeby Adamowi chcialo sie placic i siedziec na 8 szkoleniach.

    Na 3. ;-)

  • 30. Data: 2011-05-28 18:08:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 28 May 2011 18:00:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > Watpie zeby Adamowi chcialo sie placic i siedziec na 8 szkoleniach.

    Wystarczy tyle, by zejść pod kreskę, nie podpadać w międzyczasie, reszta
    sama wyparuje.

    Poza tym takie akcje robi się dla idei ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl