  • 141. Data: 2014-07-03 20:00:44
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Że burmistrz zatrząsł portkami przed mediami.

    No i dobrze...

    > Pomijając fakt, że ponoć już inne wyskoki komendant miał na sumieniu i
    > ostatnie obcesowe zachowanie przelało czarę.

    Ano własnie.
    Bezczelny typek i dobrze, ze ktos taki nie bedzie zajmował takiego
    stanowiska.
    W koncu przykłąd pozytywnej rotacji kadr!

  • 142. Data: 2014-07-03 20:10:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-03 15:03, Wojtus pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:1654381089.20140703144825@pik-net.pl.invalid...

    > Ja tez niewyobrażam sobie by kierowcę TIRa wiozącego 10 samochodów
    > nazywać użytkownikiem tych samochodów.

    No jak nie? ;)
    I mandat mu dać za wszystkie 11 pojazdów na raz!
    Przecież wszystkie prędkość przekroczyły :-)

  • 143. Data: 2014-07-03 21:29:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jul 2014 19:25:17 +0200, "Axel" <a...@o...pl> wrote:

    >No to już zmartwienie SM...

    Dokładnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 144. Data: 2014-07-03 21:42:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 03 Jul 2014 16:50:20 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Strażnik chce się dowiedzieć kto
    >prowadził lawetę.

    A właściciel Audi nie musi znać personaliów tego człowieka.
    Hipotetyczna sytauacja: jedziesz sobie, zepsuło Ci się auto. Drogą
    jedzie gość z lawetą na belgijskich blachach. Zatrzymujesz, "Czy byłby
    Pan tak uprzejmy i zawiózł mnie i moje auto do serwisu w Czersku?"
    Kierujący lawetą się zgadza, ładuje auto na plecy, kierowca audi
    wsiada do kabiny lawety i jadą do Czerska. Pech chciał że po drodze
    strasz mięsna wystawiła fotoradar, który wali zdjęcie całemu
    zestawowi. Jadą dalej, dojeżdżają do serwisu, auto z lawety idzie na
    warsztat, kierowca Audi żegna się z kierowcą lawety "Goodbye, Adios,
    Adieu, Arrivederci, Auf Weidersehen, Totsiens, Do svidania, Sayo-nara,
    Namaste, Aloha." I co w tym przypadku?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 145. Data: 2014-07-03 21:56:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.07.14 21:42, jerzu pisze:

> [...]
    > warsztat, kierowca Audi żegna się z kierowcą lawety "Goodbye, Adios,
    > Adieu, Arrivederci, Auf Weidersehen, Totsiens, Do svidania, Sayo-nara,

    A na shledanou, to już nie?

    --
    collie

  • 146. Data: 2014-07-03 22:00:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-03 16:51, Liwiusz wrote:

    > No prosz...
    >
    > Kierowca lawety obił Ci mordę.

    Tylko, że kierowca lawety nikomu mordy nie obił. Nie popełnił
    przestępstwa a wykroczenie, nie zostało ono przez nikogo zgłoszone,
    zdjęcie należało włożyć do okrągłego segregatora i nikt nie miałby z tym
    problemu, ani żadne prawo nie zostałoby złamane. Zamiast tego jakiś
    nieużyty komendant z głupoty albo złośliwości postanowił się wykazać i
    ciągać boguducha winnego obywatela po sądach w charakterze oskarżonego.

    W efekcie wyleciał z pracy - i dobrze - w zasadzie wolałbym wersję, że
    był głupi nie złośliwy, ale nie wierzę, ze ktoś o tak znacznym stopniu
    upośledzenia umysłowego może zostać komendantem. Więc sorry za wyrażenie
    ale dobrze tak mendzie. Chyba że to nie on nawywijał a któryś z jego
    podwładnych - wtedy za sam czyn powinien polecieć podwładny, a komendant
    za to, że zamiast po cichu sprawę wyprostować a obywatela grzecznie
    przeprosić, pierdoli głupoty w jego obronie.

    > Do takich wniosków dochodzę po lekturze co poniektórych osobników w tym
    > wątku :)

    A ja dochodzę do wniosku, że dowcipy o strasznikach nie są jednak
    prawdziwe - prawda jest znacznie gorsza;)

    Shrek.

  • 147. Data: 2014-07-03 22:02:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-03 17:19, Liwiusz wrote:

    > W związku z tym, że wykroczenie to nie morderstwo, nie można szukać
    > sprawy wykroczenia stosując te same sposoby (przesłuchania świadków) co
    > w przypadku przestępstwa???

    Niektóre można, niektóre nie. Zawsze warto wykazać się zdrowym
    rozsądkiem, bo komendanta też można wywalić z pracy jak się okaże, że
    jest debilem, albo takiego udaje.

    Shrek.

  • 148. Data: 2014-07-03 22:06:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 03 Jul 2014 21:56:13 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:

    >A na shledanou, to już nie?

    Co sobie wujenka życzy :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 149. Data: 2014-07-04 01:13:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2014, Jakub Witkowski wrote:

    > I miałbyś okazję przekonać, się czy sąd podziela twoje definicje użytkowania
    > oraz prawdy.
    >
    > Otóż obawiam się, że mógłby nie podzielić, i że użytkowanie w sensie art 78
    > jest tożsame z pozostawaniem do dyspozycji lub byciem pod kontrolą. Ale cóż,
    > obym się mylił.

    Pewnie sprawa oparłaby się o wartość determinacji w walce o te definicje.
    W przypadkach, kiedy ta determinacja jest wysoka, konkretnie mam na myśli
    np. sprawy podatkowe, skoro przepis opisuje cel, to opisuje cel, a nie
    "możliwość". Jakby ustawodawca chciał objąć przepisem "możliwość", to
    by napisał "możliwość" (możliwość użytkowania) :)
    Ale AFAIR niektóre takie interpretacje odbijały się od kasacji
    (i dopiero wtedy zaakceptowany zostawał wniosek jak wyżej).

    pzdr, Gotfryd

  • 150. Data: 2014-07-04 10:03:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 17:18:47 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Moje pytanie się o zgodność z prawem nie wstrzymuje wydanej decyzji.

    a wiesz, zę żadanie sprzeczne z prawem z punktu widzenia tego prawa nie
    istnieje?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?