  • 21. Data: 2010-07-09 12:43:11
    Temat: Re: Burak w Photoshopie
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    nawiązując do linka - ciekawi mnie natomiast, kto przygotowywał fotki
    dla BK?
    Te z jego strony są koszmarnie przygotowane! M arynarka to czarna
    plama bez szczegółów!

    Pozdrawiam
    Les

  • 22. Data: 2010-07-09 13:00:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bozena Hladij" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Zwisa mi gdzie komora pojedzie.
    > Niedlugo PO zawlaszczy wszystko.

    http://www.przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/
    8141.jpg

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-07-09 16:17:00
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 9 Lip, 01:42, "wekon" <w...@o...pl> wrote:
    > http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/doka
    d-uda-sie-z-pierw...

    > wekon

    Cos jakby podobny do pieknego Mariana na ponizszym zdjeciu
    ;)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bae8202858620c0
    .html

    StaM

  • 24. Data: 2010-07-09 17:09:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 01:42:42 wekon <w...@o...pl> napisał(a):

    > http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/doka
    d-uda-sie-z-pierwsza-wizyta-komorowski,1504086

    A co to za postać z rozłożonymi rękoma? Na prawo na wysokości głowy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 25. Data: 2010-07-09 17:14:30
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 9 Lip, 19:09, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    ad-uda-sie-z-pierw...

    > A co to za postać z rozłożonymi rękoma? Na prawo na wysokości głowy.
    --
    > pzdr, Piotr M
    ...eeetam jakis Moher mu blogoslawi.
    StaM

  • 26. Data: 2010-07-09 17:40:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 19:14:30 StaM <q...@g...com> napisał(a):

    > ...eeetam jakis Moher mu blogoslawi.

    Wręcz odwrotnie, jeśli już, to się wygraża ;)

    Ale nic innego to jest, jak objawienie ;P

  • 27. Data: 2010-07-09 20:06:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bozena Hladij" 4...@u...goog
    legroups.com

    : Niedlugo PO zawlaszczy wszystko.

    Nie zawłaszczy!! Photoshop jest za silny na to, aby go Komorowski pokonał bądź
    wchłonął!!!

    -=-

    Choć Komorowski jedzie na Zachód -- proponuję powrót do Środka.
    Nie do Chin oczywiście, ale do Europy Środkowej -- w kodowaniu postu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2010-07-09 20:54:43
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 9 Lip, 11:19, "Przemek P" <general71@@o2.pl> wrote:

    > hej hej, zapewne chodzi o kolor twarzy, a wy juz tu niewiadomo o czym.
    > pozdrawiam z Polski B

    Też pierwsze co mi się rzuciło na oczy to te mocno podejrzane i
    przesadnie wyeksponowane czerwienie , a wszyscy od razu o polityce.
    Fotograf lub edytor chyba p. Komorowskiego coś nie lubią..
    Pozdro Marcin

  • 29. Data: 2010-07-10 08:24:21
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > hej hej, zapewne chodzi o kolor twarzy, a wy juz tu niewiadomo o czym.

    no to jest powód do unieważnienia wyborów... ludzie nie dlatego na niego
    głosowali 'bo kratka była większa' ale przez czerwoną twarz a wszyscy wiemy
    jaka sympatią naród darzy Winetou.

  • 30. Data: 2010-07-10 18:24:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Jul 2010 05:43:11 -0700 (PDT), Les wrote:
    >nawiązując do linka - ciekawi mnie natomiast, kto przygotowywał fotki
    >dla BK?
    >Te z jego strony są koszmarnie przygotowane! M arynarka to czarna
    >plama bez szczegółów!

    Moze tak mialo byc ? Po co ma sie widz szczegolami przejmowac ?

    Nawet na to nie zwrocilem uwagi za pierwszym spojrzeniem.
    Natomiast twarz faktycznie - za bardzo czerwona.

    J.

    P.S. Moja twarz tez cos za bardzo czerwona na zdjeciach wychodzi.
    Mniej alkoholu pic czy pudrowac sie ?