    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Brother tusze
    Date: Wed, 13 Apr 2011 15:19:53 +0200

    Dnia 12-04-2011 o 16:37 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

    > Jeszcze nie miałem potrzeby wymiany tuszu w mojej, ale jak będę zmieniał
    > to na Activejety. Do kilku innych Brotherów kupuję i nie ma problemów.

    No tak, to są już wypróbowane marki. Analizując: Oryginalny zestaw
    czterech tuszy Brothera można kupić za ok 100zł (wyjmowane z nowych
    urządzeń), ActiveJet to ok 2/3 tej ceny. Black Pointy są równie dobre jak
    nie lepsze od ActiveJetów, ale cena zbliża się do oryginałów.
    Nie wiem, czy będę miał odwagę kupić te po 5zł, ale bardzo mnie ciekawi
    jak one się zachowują.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail