  • 21. Data: 2018-01-19 08:14:08
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 14:17:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nowy DR to 85zł i dwie wizyty w wydziale komunikacji więc nie bardzo mi się to
    uśmiecha

    Dzięki za odpowiedzi
    Wygląda na to że jak będę jeździł z zaświadczeniem to nic nie ryzykuje
    Najwyżej mi jakiś nadgorliwy policjant DR zabierze to zmobilizuje mnie do wymiany
    A może do czerwca się uda a od czerwca z zaświadczeniem legalnie;)
    Przez ostatnie 10 lat byłem chyba 2 razy kontrolowany przez Policję więc pewnie i
    teraz do czerwca sie przebujam.

  • 22. Data: 2018-01-19 10:08:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 11:55:11 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    yle zalety, ze nie trzeba bedzie pamietac zeby zabrac, skoro jest
    > stale w samochodzie ... ale DR trzeba nadal zabierac :-)

    Ja nie zabieram
    Od lat DR, i ubezpieczenie w samochodzie w schowku wożę

  • 23. Data: 2018-01-19 10:13:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 21:17:51 UTC+1 użytkownik Axel napisał:

    > Mandat i odebranie DR...
    Stare więc nie wiem czy aktualne ale jakby nie było u żródła czyli Policji:
    http://isp.policja.pl/isp/aktualnosci/2479,Gdy-brak-
    miejsca-na-wpis-w-dowodzie-rejestracyjnym.html

    "W przypadku ujawnienia więc w dowodzie rejestracyjnym upływu terminu na wykonanie
    badania technicznego (w dowodzie rejestracyjnym brak jest wolnego miejsca na
    dokonanie wpisu), a kierujący okazał zaświadczenie ze stacji diagnostycznej o
    pozytywnym wyniku badania technicznego, postępowanie policjanta powinno zmierzać do
    zobowiązania kierującego pojazdem do wymiany dowodu rejesrtacyjnego. Okoliczność taka
    nie może być jednak przyczyną do zatrzymania dokumentu z tytułu braku badań
    technicznych."

  • 24. Data: 2018-01-19 10:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Okoliczność taka nie może być jednak przyczyną do zatrzymania
    >dokumentu z tytułu braku badań technicznych."

    "Reasumując powyższe należy stwierdzić, iż gdy właściciel w ciągu 1
    miesiąca nie zgłosi właściwemu staroście zmiany stanu faktycznego
    odnoszącego się do ,,daty" kolejnego badania technicznego, istnieje
    podstawa do zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez policjanta, lecz
    nie w związku z brakiem badań technicznych, a w związku z faktem, że
    dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu. "

    Nie kijem, to pałką :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-01-19 10:40:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 10:20:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > nie w związku z brakiem badań technicznych, a w związku z faktem, że
    > dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu. "

    Ano fakt umknęło mi to
    Wydrukuję pierwszą część tylko i ew policjantowi pokażę, może nie będzie dociekał co
    było dalej;)
    Ale to utwierdza mnie w przekonaniu że nie muszę tracić teraz czasu na bieganie po
    wydziale komunikacji i wymianę dowodu
    Zrobie to dopiero jak Pan Policjant poprosi

  • 26. Data: 2018-01-19 11:25:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 19, 2018 at 10:08:24 AM UTC+1, Kris wrote:

    > Ja nie zabieram
    > Od lat DR, i ubezpieczenie w samochodzie w schowku wożę

    jesli nie masz AC to mozna ;)

    http://www.rp.pl/Ubezpieczenia-i-odszkodowania/30121
    9968-Sad-bez-odszkodowania-z-AC-za-dowod-rejestracyj
    ny-w-aucie.html

    WS

  • 27. Data: 2018-01-19 11:25:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 10:08, Kris pisze:

    > yle zalety, ze nie trzeba bedzie pamietac zeby zabrac, skoro jest
    >
    > Ja nie zabieram
    > Od lat DR, i ubezpieczenie w samochodzie w schowku wożę

    Złodziej będzie wdzięczny za DR.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-01-19 11:28:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 10:40, Kris pisze:

> [...]
    wydziale komunikacji i wymianę dowodu
    > Zrobie to dopiero jak Pan Policjant poprosi

    Odradzam.
    Zabranie DR to punktowany sukces policji, więc jak im dasz okazję
    to zabiorą. Ile stracisz na bieganie i płacenie jak zabiorą już
    w tym wątku było. Doczytaj i przemyśl czy warto.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-01-19 11:29:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:25:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Złodziej będzie wdzięczny za DR.

    A co mi po DR jak auto ukradną?

  • 30. Data: 2018-01-19 11:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:29:07 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Ile stracisz na bieganie i płacenie jak zabiorą już
    > w tym wątku było. Doczytaj i przemyśl czy warto.

    Dokładnie tyle samo ile bym stracił teraz- koszty nowego DR a być może i
    tymczasowego.
    A tak albo stracę albo nie stracę(jak nie trafię na kontrole)
    A od czerwca jazda z zaświadczeniem już legalna ma być