  • 11. Data: 2018-01-18 10:25:01
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    "Kris" wrote in message

    >Mandat i odebranie DR...

    A mandat to za co ?
    I na podstawie ktorego pkt taryfikatora ?

    >73,50 - to już razem z opłatą za tymczasowy dowód (jeśli chcesz
    >jeździć czekając na nowy DR) - załatwiałem to w ostatni poniedziałek
    >;-P

    A po co - zaswiadczenie wazne 30 czy 14 dni :)

    >I jeszcze nastaw sie na odkręcenie tablic, bo nowe nalepki
    >legalizacyjne będą...

    J.

  • 12. Data: 2018-01-18 10:59:31
    Od: "go!" <g...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 15:07:27 UTC użytkownik J.F. napisał:

    > Przeciez dysk to taka forma pieczatki, tylko nowsza.
    >
    > A po co, skoro to wszystko jest w komputerach :)

    No niby tak, ale internet lub komputer lubia pasc. Szczegolnie te mobilne.
    Jako zabezpieczenie, niech by byl juz ten dysk papierowy, przynajmniej nie trzeba by
    tego nosic, stemplowac, wymieniac, placic dodatkowo, a po kazdym przegladzie czy
    przedluzeniu ubezpieczenia nowy by wedrowal za szybe.

  • 13. Data: 2018-01-18 11:55:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "go!" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >No niby tak, ale internet lub komputer lubia pasc. Szczegolnie te
    >mobilne.

    Ale przeglad ... najwyzej z braku dowodow puszcza dalej :-)

> [...]
    >przynajmniej nie trzeba by tego nosic, stemplowac, wymieniac, placic
    >dodatkowo, a po kazdym przegladzie czy przedluzeniu ubezpieczenia

    Ta, nowy, i uwazasz ze to sie nie nazywa wymiana, bedzie bez oplaty,
    bez stempla.

    Tyle zalety, ze nie trzeba bedzie pamietac zeby zabrac, skoro jest
    stale w samochodzie ... ale DR trzeba nadal zabierac :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-01-18 13:39:32
    Od: z <...@...pl>

    Podobno "dobra zmiana" jednym rozporządzeniem załatwiła problem nie do
    rozwiązania przez ostatnie 8 lat :-)

    Nie oglądacie telewizji nie czytacie gazet? :-)

    Sfistek miał załatwiać sprawę. Nie weszło jeszcze?

  • 15. Data: 2018-01-18 13:45:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 11:55:11 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tyle zalety, ze nie trzeba bedzie pamietac zeby zabrac, skoro jest
    > stale w samochodzie ... ale DR trzeba nadal zabierac :-)

    Od czerwca 2018 podobnież elektroniczne PJ i DR więc nie będzie trzeba papierkowych
    wersji wozić

  • 16. Data: 2018-01-18 15:01:01
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:5a6067ee$0$644$65785112@news.neostrada.pl...

    >A mandat to za co ?
    >I na podstawie ktorego pkt taryfikatora ?

    Nie ma za poruszanie się samochodem bez ważnych badań technicznych? (można
    pewnie podciągnąć pod kierowanie pojazdem niedopuszczonym do ruchu)

    >A po co - zaswiadczenie wazne 30 czy 14 dni :)

    Ale zaświadczenie, razem ze starym DR i kartą pojazdu zostaje w urzędzie,
    więc jedyne, co zostaje to kwit ubezpieczenia...

    --
    Axel

  • 17. Data: 2018-01-18 15:29:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 15:01:04 UTC+1 użytkownik Axel napisał:

    > Ale zaświadczenie, razem ze starym DR i kartą pojazdu zostaje w urzędzie,
    > więc jedyne, co zostaje to kwit ubezpieczenia...

    nie (przerabialem pare miesiecy temu)
    zaswiadczenie zostaje opieczetowane "wykorzystano..." i oddaja
    dowod tez oddaja - przynajmniej jesli jest wazny jeszcze, czyli do 30 dni, pozniej to
    nie wiem - ale raczej mozna dostac(czytaj kupic ;) ) tymczasowy

    WS

  • 18. Data: 2018-01-18 19:55:14
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "WS" wrote in message
    ps.com...

> [...]
    >pozniej to nie wiem - ale raczej mozna dostac(czytaj >kupic ;) ) tymczasowy

    Tak. Ja przerabiałem to w ostatni poniedziałek (Wwa). W drugim aucie
    przerabiałem to ze 2 lata temu i było tak samo. Zabrali DR, KP i
    zaświadczenie. Dali DR tymczasowy, oczywiście za pieniądze. I tak dobrze, że
    ważny na miesiąc, bo poprzednio dostałem na 2 tygodnie, stałego DR nie było
    po dwóch tygodniach i jeździłem z nieważnym...

    --
    Axel

  • 19. Data: 2018-01-18 21:16:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 19:55, Axel pisze:

> [...]
    > dobrze, że ważny na miesiąc, bo poprzednio dostałem na 2 tygodnie,
    > stałego DR nie było po dwóch tygodniach i jeździłem z nieważnym...

    Jak już tak bardzo chcesz oszczędzić, to trzeba było nie brać DR
    tymczasowego, tylko zaświadczenie o złożeniu wniosku o nowy dowód.

  • 20. Data: 2018-01-18 22:54:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 18, 2018 at 7:55:16 PM UTC+1, Axel wrote:

> [...]
    > ważny na miesiąc, bo poprzednio dostałem na 2 tygodnie, stałego DR nie było
    > po dwóch tygodniach i jeździłem z nieważnym...

    to naciagaja Was w stolycy ;) powinni powolac komisje sledcza ;) u nas (w Krk) jest
    jak opisalem, zreszta to samo pdaje
    https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura
    &proc=KM-6

    "Informacje dodatkowe dla klienta

    1) W celu umożliwienia poruszania się pojazdem przez okres oczekiwania na wydanie
    nowego dowodu rejestracyjnego, organ rejestrujący zwraca dotychczasowy dowód
    rejestracyjny wraz z zaświadczeniem o przeprowadzonym badaniu technicznym lub na
    wniosek właściciela pojazdu wydaje pozwolenie czasowe.

    2) Przy odbiorze nowego dowodu rejestracyjnego właściciel pojazdu zwraca
    dotychczasowy dowód lub pozwolenie czasowe."

    WS