  • 31. Data: 2018-01-19 12:42:47
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:3cad04c4-5cdf-4306-b5cf-b54b0bde4a82@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:29:07 UTC+1 użytkownik RadoslawF
    napisał:

    >Dokładnie tyle samo ile bym stracił teraz- koszty nowego DR a być
    >może i tymczasowego.
    >A tak albo stracę albo nie stracę(jak nie trafię na kontrole)

    No chyba, ze np zlapia cie w drodze na zagraniczny urlop.
    Albo i na krajowy, dwutygogniowy.

    >A od czerwca jazda z zaświadczeniem już legalna ma być

    I to moze byc argument, ze urlopy niestraszne :-)

    J.

  • 32. Data: 2018-01-19 12:46:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:25:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF
    napisał:
    >A co mi po DR jak auto ukradną?

    Potrzebny do wyplaty AC.
    Ale jak rozumiem - AC nie masz, to faktycznie niepotrzebny :-)

    Co do wdziecznosci zlodzieja ... jest szansa, ze dzieki temu go
    zlapia, jak mu sie nie bedzie chcialo kombinowac, tylko sprzeda na
    oryginalnych papierach.
    A i auto sie wtedy odzyska ... byc moze :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-01-19 13:25:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 12:46:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Potrzebny do wyplaty AC.
    > Ale jak rozumiem - AC nie masz, to faktycznie niepotrzebny :-)

    Nie mam, nigdy nie miałem

    > Co do wdziecznosci zlodzieja ... jest szansa, ze dzieki temu go
    > zlapia, jak mu sie nie bedzie chcialo kombinowac, tylko sprzeda na
    > oryginalnych papierach.
    > A i auto sie wtedy odzyska ... byc moze :-)

    Najstarsi kronikarze chyba nie słyszeli o kradzieży Multipli;)

  • 34. Data: 2018-01-19 19:43:36
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "WS" wrote in message
    ps.com...

    >to naciagaja Was w stolycy ;) powinni powolac komisje sledcza ;) u nas (w
    >Krk) jest jak opisalem, zreszta to samo pdaje
    a&proc=KM-6

    Ooo, dzięki za konkretne info. Przy okazji odbioru nowego DR zapytam,
    dlaczego zdzierają kasę, a przy następnej okazji powiem, że nie zgadzam się
    na zatrzymanie DR i zaświadczenia przez urzędasa...

    --
    Axel

  • 35. Data: 2018-01-19 21:14:19
    Od: skolmi <k...@g...com>

    WK Warszawa Ursus: pani spytała się, czy tymczasowy DR potrzebuję - na siłę nie
    wciskała.

  • 36. Data: 2018-01-19 21:31:26
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.01.2018 o 12:25, Kris pisze:
> [...]

    też woziłem w schowku
    A w takim UK wozić nie trzeba i jakoś problemu z padającym systemem
    komputerowym za bardzo nie ma - chociaż jakby robili trzeźwe
    poniedziałki to może by system nie wydolił...

    > Najstarsi kronikarze chyba nie słyszeli o kradzieży Multipli;)

    Ponoć raz próbowali ukraść, ale nawet nie udało im się wejść do środka,
    bo mieli cały czas zamknięte oczy ;)

    Łukasz

  • 37. Data: 2018-01-19 21:45:13
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.01.2018 o 11:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    kiedyś zabrakło mi miejsca na pieczątki, ale że miałem dużo pracy
    wyleciało mi to z głowy. Przypomniałem sobie po pół roku (bez przeglądu)
    - wtedy włączyła się matematyka: koszt nieposiadania dowodu: 50zł; koszt
    przeglądu: 100zł; zaoszczędzone dotychczas pieniądze: 50zł :)
    I tak bez przeglądu i wymiany dokumentu i tablic (bo auto jeszcze
    zarejestrowane było na stary adres..) auto przejeździło u mnie jeszcze
    dwa czy trzy lata, po czym sprzedałem dalej.

    > No chyba, ze np zlapia cie w drodze na zagraniczny urlop.

    no to ciekawe zagadnienie (tu w innym aucie zapomniałem zrobić przegląd
    i zorientowałem się we Włoszech, ale nigdzie mnie nie zatrzymali)
    Na pewno nieprzerejestrowanie auta niczym nigdzie nie skutkuje, ale jak
    jest z przeglądem to nie wiem (czy ci zza granicy umieją pieczątkę z
    datą przeczytać ;)

    > Albo i na krajowy, dwutygogniowy.

    krajowy to nie problem jeśli się dowodu zapomni...

    Łukasz

  • 38. Data: 2018-01-19 22:15:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jan 2018 20:45:13 +0000, ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > Na pewno nieprzerejestrowanie auta niczym nigdzie nie skutkuje, ale jak
    > jest z przeglądem to nie wiem (czy ci zza granicy umieją pieczątkę z

    Tu nie o pieczatke chodzi - jedziesz sobie, a przed granica kontrola,
    o przegladu brak, i dowodzik do odbioru w urzedzie.

    Ci z zza granicy chyba sie zorientuja, ze DR nie masz.

    No ale ... 50 zl to kosztuje, tylko czujnym trzeba byc.

    No ale jak zapomnisz zapomniec, to zabiora, dadza pokwitowanie na
    tydzien, a wracajac za 2 tyg trafisz na sluzbiste ...

    J.

  • 39. Data: 2018-01-20 13:38:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-17 o 21:17, Axel pisze:

    > I jeszcze nastaw sie na odkręcenie tablic, bo nowe nalepki legalizacyjne
    > będą...

    Pod koniec zeszłego roku wymieniałem DRy dwóch pojazdów w związku z
    brakiem miejsca na pieczątki i nie dostałem nalepek. Powinienem się
    zgłosić z reklamacją?

  • 40. Data: 2018-01-20 14:00:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 13:38, Poldek pisze:

    > Pod koniec zeszłego roku wymieniałem DRy dwóch pojazdów w związku z
    > brakiem miejsca na pieczątki i nie dostałem nalepek. Powinienem się
    > zgłosić z reklamacją?

    Ten ekofanatyzm zaburza ci już zdolność rozumowania.
    Może popytaj jakiegoś dorosłego jaka jest różnica znaczenia
    wyrazów "będą" i "były".