  • 11. Data: 2009-05-01 23:44:12
    Temat: Re: Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-01 20:24:58 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hm. Normalnie nie wierzę :).
    > Macie może schemat elektryczny tego modelu?

    Niedokładnie tego, bo nowszego Competition, ale większość powinna być
    taka sama.

    http://picasaweb.google.com/deFresz/LC4Schemat#

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-05-02 12:30:24
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Niedokładnie tego, bo nowszego Competition, ale większość powinna być taka
    > sama.
    >
    > http://picasaweb.google.com/deFresz/LC4Schemat#

    Przyznam, że po raz pierwszy widzę instalację nie zabezpieczoną
    bezpiecznikami.
    Na pierwszy ogień sprawdziłbym czy do stacyjki dochodzi +12V i wychodzi. A
    potem czy aby tego plusa nie ma na żarówkach.
    Ze względu na dużą liczbę kostek łączących masę, w nich upatrywałbym
    problemu.

    pozdr.
    Mystik

  • 13. Data: 2009-05-02 20:47:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 2 May 2009 14:30:24 +0200, Mystik
    <m...@p...pl> wrote:

    > Przyznam, że po raz pierwszy widzę instalację nie zabezpieczoną
    > bezpiecznikami.

    A elementy 11 i 32?

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 14. Data: 2009-05-02 20:55:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-02 22:47:37 +0200, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> said:

    > A elementy 11

    Jak już pisałem - bezpiecznik na wiatraku chłodnicy...

    > i 32?

    ...i akumulatorze, który w tym motocyklu jest opcjonalny (bez aku też
    wszystko działa, poza pozycjami na zgaszonym silniku).

  • 15. Data: 2009-05-02 20:58:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-02 14:30:24 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Przyznam, że po raz pierwszy widzę instalację nie zabezpieczoną bezpiecznikami.

    A co tu zabezpieczać? ;-) Ten motocykl ma tak prymitywną elektrykę, że
    nawet na walniętym reglerze działa jak złoto, żarówki się tylko
    przepalają przy przegazówkach. Wiem, bo latałem tak z pół roku ;-)

    > Na pierwszy ogień sprawdziłbym czy do stacyjki dochodzi +12V i wychodzi.

    Jakby nie dochodziło, to chyba nie powinien odpalać, nie?

  • 16. Data: 2009-05-03 08:02:48
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > A co tu zabezpieczać? ;-) Ten motocykl ma tak prymitywną elektrykę, że
    > nawet na walniętym reglerze działa jak złoto, żarówki się tylko przepalają
    > przy przegazówkach. Wiem, bo latałem tak z pół roku ;-)

    Wszystko tak jak u kolegi z tym, ze u niego zarowki sa cale.
    Ale jezdzic sie da wiec nie ma tragedi - tylko problem|:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 17. Data: 2009-05-03 10:22:40
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > On 2009-05-02 14:30:24 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > A co tu zabezpieczać? ;-)

    A jednak :)
    Na tym schemacie co podesłałeś, jest narysowany, przy lampie z przodu,
    bezpiecznik 10A (trzeci), który odpowiada za oświetlenie.
    Ten bezpiecznik od "wentylatora" odpowiada również za kierunkowskazy,
    światło stopu, lampkę temperatury i wskaźnik biegu jałowego.
    I może coś jeszcze, ale schemat jest tak zagmatwany, że wolę oglądać schemat
    FJR-y. Jest prostszy :).

    pozdr.
    Mystik

  • 18. Data: 2009-05-04 11:58:33
    Od: "kamerdol" <p...@F...o2.pl>

> [...]
    > On 2009-05-01 20:24:58 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:
    >
    > Niedokładnie tego, bo nowszego Competition, ale większość powinna być taka

    Pierwsze co to na kostce 28 sprawdz czy alternator w ogole cos generuje.
    Potem dopiero szukaj co sie dzieje za reglerem.

    Kamil
    Kawasaki KX250F