  • 1. Data: 2009-04-30 18:06:58
    Temat: Wawa-spokojne jezdzenie wieczorkiem.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy jest Ktoś z Wawy lub ze stron zachodnich kto lubi pojezdzic spokojnie,
    wieczorem (godziny od 21-ej) po okolicy (ale asfalciku).
    Chetnie bym sie podlaczyl, bo samemu to jakos nudno.
    Nie chodzi mi tylko o dzis, ale tak ogolnie.

    Koczis
    R1
    Michalowice

  • 2. Data: 2009-04-30 21:24:17
    Temat: Re: Wawa-spokojne jezdzenie wieczorkiem.
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Koczis" napisał w wiadomości
> [...]
    > Chetnie bym sie podlaczyl, bo samemu to jakos nudno.
    > Nie chodzi mi tylko o dzis, ale tak ogolnie.

    Z Ursusa może być?Wieczorami latam rzadko,preferuję oświetlenie
    naturalne:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-05-01 08:10:27
    Od: Mad <r...@w...pl>

    Ja czasem latam wieczorami. jak coś to na priv :)

    Mad
    VFR Vtec

  • 4. Data: 2009-05-04 09:37:16
    Od: Holrin <j...@g...com>

    On 30 Kwi, 23:24, "Monster" <a...@o...pl> wrote:

    >  Z Ursusa może być?Wieczorami latam rzadko,preferuję oświetlenie
    > naturalne:-)
    >
    > Tomek
    > BMWR1100S
    > Dniepr MT10 koszowiec

    To ty mi tym wieprzem werczysz na Tomcia Palucha wieczorami ?!?!?! :)

    Pzdr,
    J.
    GSF1200N

  • 5. Data: 2009-05-08 10:53:05
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Holrin" napisał w wiadomości

    >To ty mi tym wieprzem werczysz na Tomcia Palucha wieczorami ?!?!?! :)

    nie,swojego trzymam cały czas na"Bobrowym",szutrów tutaj za mało
    Po okolicy śmiga gość na MW750,w komplecie z Diegtariewem:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec