  • 1. Data: 2009-04-30 11:37:11
    Temat: Stal, ksztaltowniki cienkoscienne w waw
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam.

    Gdzie mozna dostac np rury cieknoscienne, szwowe, bezszwowe czarne stalowe w
    waw?

    Ogladalem juz kliku sprzedawcow i wszedzie maja zwykle gruboscienne, calowe
    jak do wody z plastelinowej stali.
    Prawa strona miasta najlepiej.

    pzdr

  • 2. Data: 2009-04-30 21:47:11
    Temat: Re: Stal, ksztaltowniki cienkoscienne w waw
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 30 Apr 2009 13:37:11 +0200, na pl.rec.motocykle, Tmek napisał(a):

> [...]
    > waw?
    >
    > Ogladalem juz kliku sprzedawcow i wszedzie maja zwykle gruboscienne, calowe

    ul. Wileńska - jest tam sklep albo i ze dwa. Numeru nie pomne,
    kupowalem tam swego czasu rozne ksztaltki, nie tylko rury. Tną z metra
    i sprzedaja na wagę. Przejedz sie, na pewno go zauwazysz.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 3. Data: 2009-04-30 21:57:03
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    PB wrote:

    > ul. Wileńska - jest tam sklep albo i ze dwa. Numeru nie pomne,
    > kupowalem tam swego czasu rozne ksztaltki, nie tylko rury. Tną z metra
    > i sprzedaja na wagę. Przejedz sie, na pewno go zauwazysz.

    Z tego co wiem maja tam metale kolorowe.
    Aluminium i mosiadz tam kupie, co tez czynilem kiedys, ale stali tam nie ma
    raczej.
    http://pojazdyelektryczne.arbiter.pl/zdjecie/9102

    pzdro
    Tmek

  • 4. Data: 2009-04-30 22:03:00
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 30 Apr 2009 23:57:03 +0200, na pl.rec.motocykle, Tmek napisał(a):

    > Z tego co wiem maja tam metale kolorowe.
    > Aluminium i mosiadz tam kupie, co tez czynilem kiedys, ale stali tam nie ma
    > raczej.
    > http://pojazdyelektryczne.arbiter.pl/zdjecie/9102

    a widzisz, mozliwe bo ja wlasnie alu u nich kupowalem, a nie stal.
    Jesli nie maja stali to przepraszam, nie wiedzialem.

  • 5. Data: 2009-04-30 22:07:19
    Od: marider <m...@g...pl>

    Tmek pisze:
> [...]
    > waw?
    >
    > Ogladalem juz kliku sprzedawcow i wszedzie maja zwykle gruboscienne, calowe

    A tu probowales? http://www.fpg.com.pl/

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 6. Data: 2009-04-30 22:31:21
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    marider wrote:

    > A tu probowales? http://www.fpg.com.pl/

    Nie, tu nie trafilem. Dowiem sie po wolnym.

    pzdr
    Tmek

  • 7. Data: 2009-05-01 05:42:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tmek pisze:
    > Witam.
    >
    > Gdzie mozna dostac np rury cieknoscienne, szwowe, bezszwowe czarne stalowe w
    > waw?

    Centrostal na Łopuszańskiej, ale nienawidze tam kupować, bo na 8 czy 9
    magazynów zatrudniają może z 6 ludzi, więc średni czas wizyty tam to 45
    minut. Sama procedura kupowania tez do najprostszych nie należy. Za to
    asortyment mają dobry.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-05-01 08:47:20
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Magic wrote:

> [...]
    > magazynów zatrudniają może z 6 ludzi, więc średni czas wizyty tam to
    > 45 minut. Sama procedura kupowania tez do najprostszych nie należy.

    Dzieki. Obadam.

    pzdr
    Tmek