  • 21. Data: 2009-06-23 20:36:22
    Temat: Re: Bobrowy
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > To niezłe
    > http://picasaweb.google.com/lukaszmuch/Bobrowy2009#5
    349834333423373394

    > Wódz Duża Głowa aka Wódz Złudzenie Optyczne.

    To nie zludzenie - to Madhead;D

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 22. Data: 2009-06-23 21:26:04
    Od: Nico <b...@f...pl>

    Witam wszystkich po raz pierwszy i może nie ostatni.
    Dzięki wszystkim za super zabawe, Majek Twoje foty są super - w zamian
    moje:
    http://picasaweb.google.pl/Nico.dem.bm/RajdBobrowy# - już nie takie
    dobre.
    pozdrawiam wsiech
    Makłowicz vel Nico.dem

  • 23. Data: 2009-06-24 06:09:58
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Nico" <b...@f...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
[...]

    O. Znaczy: dojechaliscie wreszcie ;) Do zobaczenia.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 24. Data: 2009-07-02 04:41:25
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Karambol napisał(a):

    > Baly Karambol, czerwony Szmergiel + obstawa:)

    Mam nadziejue zapamietac, choc nie dam sobie glowy uciac ;) W razie "w"
    prosze o wyrozumialosc :)