  • 11. Data: 2009-06-21 19:41:26
    Temat: Re: Bobrowy
    Od: Losiu <r...@b...pl>

    Co to za texty? Nikt nie napisze, ze bylo do dupy i tragedia i
    wogle???;)

    No to ja tym razem przyznam racje przedpiszca:)
    "Jak zwykle" (a sie znam, bo bylem na kazdym "bobrowym":P) bylo milo i
    przecudnie.
    Bawilismy sie zaj....ie, za rok w tym samym miejscu o podobnej porze:)
    --
    Łosiu
    GSX 750 F

  • 12. Data: 2009-06-21 21:09:00
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    >Było zajebiście. Dziękuję.

    oj tak tak:))

    pzdrw
    Piotr

  • 13. Data: 2009-06-22 09:21:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > oj tak tak:))

    Mowiles ze obiad bez rewelacji :)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-06-22 10:09:00
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Mowiles ze obiad bez rewelacji :)
    oj tam,
    przeciez zjadlem;]

    poza tym tak malowniczo opowiadales o pierogach....

    pzdrw
    Piotr

  • 15. Data: 2009-06-22 11:48:07
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Easy pisze:
    > No to jak widze nowego watku nie ma, cos tam ktos napomknol....
    >
    > Max i ekipa - wielkie dzieki!
    > Ubawiłam sie jak daaawno juz nie.
    > Deszcz do Wlenia tylko od Boleslawca, droga powrotna praktycznie na sucho
    > nie liczac kilku kropelek symbolicznie zaznaczajacych swoja obecnosc.
    >
    > Droga powrotnia nieco wolna, ale ja tak lubie wiec bylo super. Tym razem
    > nikt mnie nie chciał zabic po drodze, wiec ok.
    > Do zielonej wjechałam, zdązyłam wstawic sprzeta przy pomocy męza do garazu i
    > luneło... ale dosłownie oberwanie chmury.
    >
    > Dzieki i do zobaczenia na Bunkrze

    Tenteges, to i ja słówko. Impreza do dupy, organizacja pod psem, brak
    ciepłej wody, ulewne deszcze i coś tam jeszcze. Muza dudniąca całą dobę.
    Bufet otwarty od 11. Dialogi słabe. Pocachontasy oziębłe. Nuda.

    A tak serio, to i ja podziękuję: obecnym za przybycie mimo kłamliwych i
    oszczerczych prognoz pogody sączonych w ich uszy przez wiadome, jak zawsze
    wrogie siły. Współorganizatorom za współudział (Zbigiemu szczególnie).
    Pogodzie za sobotę i sporą część niedzieli.

    Ciąg dalszy niewątpliwie nastąpi.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 16. Data: 2009-06-22 14:12:34
    Od: majek <m...@g...com>

    dla nie-czytających-riders
    moja traska w całości:
    http://tinyurl.com/lphqej

    trasa rajdu + błędy nawigacyjne
    http://tinyurl.com/lojqck

    pozdrawiam,
    majek

  • 17. Data: 2009-06-22 14:50:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Karambol" napisał w wiadomości news:h1lvsi$gvp$1@news.wp.pl...

    > No to jeszcze ja sie dorzuce nasza galerie:
    >
    > http://picasaweb.google.com/lukaszmuch/Bobrowy2009#
    >
    > tak mialo byc:)

    To niezłe
    http://picasaweb.google.com/lukaszmuch/Bobrowy2009#5
    349834333423373394

    Wódz Duża Głowa aka Wódz Złudzenie Optyczne.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2009-06-22 18:45:42
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ogromne dzieki, onanizatorom i ludziom ktorym sie chcialo przyjechac i
    > fajnie bawic.

    My również dziękujemu Maxowi, Czarkowi, Zbigiemu i wszystkim pozostałym
    organizatorom oraz uczestnikom tej niecnej imprezy :).
    Widoki super, zabytki super, pytanie na punkcie o jakieś badyle - do
    dupy :p, pogoda super. I to nie prawda, że wyjebałem się na mokrym,
    zwłaszcza, że prawie nie padało :).
    Ale najważniejsza moja refleksja jest taka: W przypadku problemów z
    otwarciem kufra, należy, zanim się użyje WD40, noża, patyka, zanim
    dokona się prób otwarcia w pozycji horyzontalnej jak i wertykalnej
    (kufra, nie otwierających), z użyciem dwóch lub w porywach do czterech
    osób, zanim wykona się te wszystkie czynności, należy zwrócić uwagę na
    napis "Press" umieszczony przez producenta na zamknięciu kufra. Wbrew
    pozorom, nie został on tam umieszczony przypadkowo :D.

    > A za rok znow planuje wygrac ten rajd (jak co rok planuje ;>).

    Musisz zmienić plany, na za rok to ja już zaplanowałem i do kajaka nie
    wpuszczę :P.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 19. Data: 2009-06-22 20:40:00
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Jakbym tyle pil, tobym tez nie kojarzyl :P
    > No, z jednym wyjatkiem - ciagle nie wiem, ktory z dwoch braci jest ktory
    > :) Mam nadzieje wyjasnic to za rok, czyli w trzeciej edycji Der/Die/Das

    Baly Karambol, czerwony Szmergiel + obstawa:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 20. Data: 2009-06-23 09:11:23