  • 11. Data: 2009-11-03 12:08:28
    Temat: Re: Blokowanie środków - telefonia GSM
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 12:49:45 +0100, bagno napisał(a):

    > Tylko, ze przy kablowce wykupujesz usluge na jakis czas i juz nie ma
    > dodatkowych kosztow. A przy telefonie nie dosc, ze sie placi za rozmowe
    > to jeszcze jest ograniczony czas na wykorzystanie tego. To juz wole zeby
    > bylo drozej (bo na pewno by bylo) i bez limitu czasu.

    Ale jaki limit czasu? Wystarczy, że doładujesz i kasa "trwa".

    Co mają powiedzieć abonamentowcy, gdzie jakieś 3-miesiące "kapitału" to
    już maksimum możliwości? Płacą, a jak nie wykorzystają to też przepada.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-11-03 14:23:47
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    bagno pisze:
    > To juz wole zeby
    > bylo drozej (bo na pewno by bylo) i bez limitu czasu.

    A ja nie. Utrzymanie numeru (utrzymanie sieci która pozwala człowiekowi
    korzystać z numeru) kosztuje. Głowy niedam, ale koszt numeru aktywnego
    jest większy niż pasywnego, choćby dlatego ze obsługa klienta kosztuje,
    a pasywny... o biling poprosi? czy zmiane taryfy? TAk wiec forsa
    przepada i koniec. TAk to jest skalkulowane zebyś musiał wydać ok
    17zł/miesiac. Czyli 55gr dziennie, albo połowa kablówki, internetu...
    Koszt - nieszczególnie wielki. Mogliby co prawda oddawać ewentulane
    pieniądze, ale znowu koszt zwrotu jakiś by powstał, koszt utrzymania
    aktywnego klienta z 1.99 na koncie prepaida... Pozatym szlag by trafił
    wszelkie promocje, bo kupiłbyś starter z 200zł na koncie, wygadał bonusy
    i zażądał zwrotu kasy.....
    ToMasz

  • 13. Data: 2009-11-03 14:37:02
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    W Play Fresh masz spokoj 365 dni za JEDNO DOLADOWANIE kwota 5 PLN.

    http://doladowania.playmobile.pl/

  • 14. Data: 2009-11-03 15:01:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Olgierd" napisał:

    > Ale jaki limit czasu? Wystarczy, że doładujesz i kasa "trwa".
    >
    > Co mają powiedzieć abonamentowcy, gdzie jakieś 3-miesiące "kapitału"
    > to już maksimum możliwości?

    6 miesięcy - Plus (Elastyczna, Biznasklasa)

    > Płacą, a jak nie wykorzystają to też przepada.

    Nawet jak mi przepadnie 30%, to i tak wychodzę lepiej niż w prepaidzie ;->

    JoteR

  • 15. Data: 2009-11-03 15:12:31
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Olgierd wrote:

    > Ale jaki limit czasu? Wystarczy, że doładujesz i kasa "trwa".
    >
    > Co mają powiedzieć abonamentowcy, gdzie jakieś 3-miesiące "kapitału"
    > to już maksimum możliwości?

    Abonamenty i te ich slynne "darmowe minuty" to cos zupelnie innego.

    System pre-paid od poczatku byl reklamowany jako mozliwosc wykupienia
    takiej ilosci rozmow jaka jest ci potrzebna. Jak kupuje za 5 zl to chce te
    5 zl miec az postanowie z nich skorzystac.

  • 16. Data: 2009-11-03 17:15:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <o...@g...com> napisał
    >Jakim prawem operatorzy GSM blokują niewykorzystane środki z
    >doładowań
    >telefonów komórkowych?!

    No bo operator jest od zarabiania, a klient od placenia :-)

    Juz sie i UE temu krytycznie przyglada .. ale godziles sie przeciez
    na taka umowe, wiec o co pretensje.
    A jak sie nie podoba to zrezygnuj :-)

    >Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam
    >załóżmy 30
    >dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!

    A popatrz jak traktuja abonamentowcow - placisz np 100zl i tez masz
    na wygadanie 30 dni :-)
    I co ? I parenascie milionow sie na to dobrowolnie godzi.

    A w ogole to doladuj za 50 zl i miej 3 miesiace.

    >Ich szczęście, że nie znam się na tym, że czas mi nie pozwala.
    >Może
    >ktoś ma takie możliwości by rozpowszechnić ten złodziejski
    >proceder?

    Sam napisales ze blokuja .. wiec jaki zlodziejski ?
    Kradna tylko w Orange .. a pare milionow i tak ich dobrowolnie
    wybiera :-)

    >Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

    Napisz do europosla :-)

    J.

  • 17. Data: 2009-11-03 17:17:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bagno" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiej ilosci rozmow jaka jest ci potrzebna. Jak kupuje za 5 zl
    > to chce te
    > 5 zl miec az postanowie z nich skorzystac.

    Ale wbrew reklamom oni takich klientow nie chca :-)

    J.

  • 18. Data: 2009-11-03 18:13:11
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    >Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

    czyli Tobie sie nie chce ale z checia znajdziesz innego frajera ktory sie
    tym zajmie ? ;-)

  • 19. Data: 2009-11-03 21:29:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 16:12:31 +0100, bagno napisał(a):

> [...]
    > takiej ilosci rozmow jaka jest ci potrzebna. Jak kupuje za 5 zl to chce
    > te 5 zl miec az postanowie z nich skorzystac.

    Ale co mnie obchodzi jak było reklamowane? Skoro ktoś uważa, że płacąc za
    usługę mam prawo wykorzystać każdego grosika, choćby zajęło mi to 50 lat,
    to chyba nie ma podstaw do różnicowania użytkowników: przedpłacony/
    popłacony?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2009-11-06 13:37:06
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Ale co mnie obchodzi jak było reklamowane?

    Ta reklama właśnie powinna Cię interesować bo na jej podstawie możesz żądać
    zwrotu kasy o ile oczywiście naprawdę taka była