  • 1. Data: 2012-03-19 08:06:14
    Temat: Android recorder
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jaki soft do nagrywania rozmów byście polecili ? miałem nieprzyjemną rozmowę
    z operatorem UPC i na przyszłość chciał bym mieć zachowaną taką rozmowę.

    Tel Desire HD > root >: ROM Revolucion HD 7.0.3

  • 2. Data: 2012-03-19 09:38:23
    Temat: Re: Android recorder
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Chris <s...@s...net> wrote:

    > Jaki soft do nagrywania rozmów byście polecili ? miałem nieprzyjemną rozmowę
    > z operatorem UPC i na przyszłość chciał bym mieć zachowaną taką rozmowę.
    >
    > Tel Desire HD > root >: ROM Revolucion HD 7.0.3

    Spróbuj Record My Call.

    --
    Gof

  • 3. Data: 2012-03-20 01:58:32
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
> [...]
    > rozmowę.
    >
    > Tel Desire HD > root >: ROM Revolucion HD 7.0.3

    Niestety z androidem i nagrywaniem rozmow jest problem.
    Bez uzycia funkcji glosnomowiacego telefonu jakosc nagran jest kiepska a
    czasem wrecz nieczytelna (rozmowca bo ty sie nagrasz bardzo dobrze) Android
    nagrywa to co bedzie szlo z mikrofonu.
    Lepiej kup lub odkurz symbiana i na okolicznosc nagrania danej rozmowy
    nagraj na symbianowym telefonie, softu jest tony i zwa sie call recoreder
    lub total recorder. Jakosc idealna. Na symbianie bez problemu tez nagrywa
    rozmowy prowadzone przez skype.

  • 4. Data: 2012-03-20 15:41:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Spróbuj Record My Call.

    Uzywam CallRecorder na HTC Desire z ROMem MIUI I patechm odblokowujacym
    2waycallrecorder.
    Bez patcha slychac fatalnie druga stronę.

    z patchem dziala wyśmienicie :)

    Jakośc rozmów bardzo dobra, obie strony słychać tak samo.

    pozdrawiam
    AR