  • 11. Data: 2019-04-02 07:48:02
    Temat: Re: Bezstresowe kupowanie uzywanego auta?
    Od: p...@g...com

    --Sugerujesz ze on będzie sprzedawał nie swoje stare tylko jakiegoś szrota
    przywiezionego na lawecie z niemiec jako rozbitka?

    takich bezczelnych typow dobrze ze wylapuja :-)

    --Bo tylko w tym przypadku powinien się bać.

    z artykulu wynikalo cos dokladnie przeciwnego i muchy juz lecialy do komisow po
    sztrucle aby pozniej rozlozyc niedobrego handlarza w sadzie na lopatki :-)

    ps nie ma szans aby komis w Bolandzie na jakims zadupiu mial rodzynka sciaganego zza
    granicy, po drodze jest tylu chetnych ze to co zostaje to ochlapy :-)

  • 12. Data: 2019-04-02 08:13:42
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 02.04.2019 o 01:40, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz ze on będzie sprzedawał nie swoje stare tylko jakiegoś
    > szrota przywiezionego na lawecie z niemiec jako rozbitka?
    > Bo tylko w tym przypadku powinien się bać.

    nie masz racji. moja mama ma 70 lat, o aucie nic nie wie, stan
    techniczny sprawdza diagnosta, auto jeździ maks 60km/h do marketu.
    Sprzeda auto i... powinna wiedzieć że nim telepie przy 120km/h? że coś
    tam czekało tylko że się urwie? Teraz na umowie kupna sprzedaży będzie
    informacja że kupujący rezygnuje z rękojmi.

    ToMasz

  • 13. Data: 2019-04-02 09:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

> [...]
    > coś tam czekało tylko że się urwie? Teraz na umowie kupna sprzedaży
    > będzie informacja że kupujący rezygnuje z rękojmi.

    Rozciagasz jakis promil przypadkó na cały rynek oszustów sprzedajacych
    samochody? hmm... Mozna wyciagnac jakies wnioski z historii o twojej
    mamie na cały rynek aut?

    Czy jeżeli twoja mam sprzedaje samochod który jest niesprawny ale ona o
    tym nie wie to znaczy ze odzegnuje sie od odpowiedzialnosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 14. Data: 2019-04-02 11:15:14
    Od: p...@g...com

    --Czy jeżeli twoja mam sprzedaje samochod który jest niesprawny ale ona o tym nie wie
    to znaczy ze odzegnuje sie od odpowiedzialnosci?

    oczywiscie, przecietny ludek nie ma wiedzy technicznej zeby ogarnac wspolczesne auto
    wiec jesli nie zataila wypadkowosci (jak ten ptys z wyroku) serwisowala auto i
    zgodzila sie na przeglad przedsprzedazny to moze spac spokojnie

  • 15. Data: 2019-04-02 11:56:57
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Dlatego kupować auto tylko od firm (komisów) na fakturę i od razu
    zaznaczać, że jeśli pojawi się problem, skorzystasz z praw tobie
    przysługujących.
    w 99% przypadków handlarz wycofuje się ze sprzedania auta.

  • 16. Data: 2019-04-02 15:33:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-02 o 08:13, ToMasz pisze:

> [...]
    > tam czekało tylko że się urwie? Teraz na umowie kupna sprzedaży będzie
    > informacja że kupujący rezygnuje z rękojmi.

    Sam nie masz racji.
    Jakby twoja mama się zarzekała że jechała 150km/h i nie telepało
    to była by oszustka jak ten komisant który auto przywiózł
    a opowiadał że samo przyjechało.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-04-02 16:59:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 22:37, kk pisze:
    > To spowoduje głównie to, że będziesz się bał sprzedawać osobiście.

    I tu się właśnie zawahałem gdyż mam ofertę pozbycia się w rozliczeniu
    mojego auta. Oczywiście trochę na tym stracę ale są i zyski a tu
    dochodzi jeszcze jeden :-)

  • 18. Data: 2019-04-02 17:22:21
    Temat: "pan redaktor nie dołożył staranności pisząc ten artykuł"
    Od: z <...@...pl>

  • 19. Data: 2019-04-02 21:54:05
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

> [...]

    > tam czekało tylko że się urwie? Teraz na umowie kupna sprzedaży będzie
    > informacja że kupujący rezygnuje z rękojmi.

    I o ile dobrze zrozumialem, to mama (jako osoba fizyczna) sprzedajac
    auto bedzie mogla taki zapis dodac do umowy i bedzie on wazny. A komis
    takiego zapisu nie moze dodac a nawet jak doda to i tak nie ma to
    znaczenia. Pytanie jak to jest gdy sprzedajacym jest osoba prowadzaca
    jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Czy wtedy jest rekojmia przy
    sprzedazy rzeczy uzywanej czy nie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 20. Data: 2019-04-02 22:20:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-02 21:54, Marcin wrote:
> [...]
    > znaczenia. Pytanie jak to jest gdy sprzedajacym jest osoba prowadzaca
    > jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Czy wtedy jest rekojmia przy

    Moim zdaniem będzie tak, jak z najmem "okazjonalnym"