  • Data: 2010-12-11 02:21:52
    Temat: Bezczelność sprzedających
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej.

    Tak sobie przeglądałem z nudów Allegro szukając ładnego W124 i trafiłem na
    to:

    http://moto.allegro.pl/mercedes-w-124-250-diesel-zar
    ejestrowany-igla-i1344561285.html

    (nie moje, nie mam nic wspólnego z ogłoszeniem)

    I tak mię najszło:
    - primo: żądanie 14,5k za 18-letnie auto traktuję w kategorii absurdu... I
    nie mówimy tu (jeszcze) o żadnym youngtimerze! Zrozumiałbym jeszcze 14 koła
    za bardzo dobrą (nie idealną) Beczkę, ale choć darzę W124 WIELKIM
    sentymentem, to w życiu nie przepłaciłbym aż tyle za ładną sztukę!
    - secundo: trzeba być mega bezczelnym, żeby opisywać jako "igła",
    "bezwypadkowy" i "w stanie idealnym" Mercedesa z '92 roku z kompletnym tyłem
    od E-klasy, produkowanej od 1993.!

    Dla porównania: znajomy sprzedaje właśnie swojego 250D '90 w naprawdę dobrym
    stanie, przebieg 390kkm (prawdziwy) - cena wywoławcza: 6kpln.

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA