  • 81. Data: 2024-07-01 12:03:56
    Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 1.07.2024 o 11:35, J.F pisze:
    > Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały ?
    No właśnie, przecież na filmie się u producenta zapaliły, czyżby ich
    kontrola jakości nie wykrywała anomalii w takich akumulatorach? Przecież
    jakiś powód musiał być że nowo wyprodukowane się zapaliły.

    --
    Janusz

  • 82. Data: 2024-07-01 12:27:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-07-2024 o 11:35, J.F pisze:

    > Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały :-P

    Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
    Więc tym bardziej powinni wiedzieć.

  • 83. Data: 2024-07-01 13:40:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Jul 2024 12:27:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
    > Więc tym bardziej powinni wiedzieć.

    A tu widzisz - nie ma baterii, nie ma fabryki, w innych przypadkach
    nie ma samochodu - nie ma jak dochodzić :-)

    J.

  • 84. Data: 2024-07-01 13:42:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Jul 2024 12:03:56 +0200, Janusz wrote:
    > No właśnie, przecież na filmie się u producenta zapaliły, czyżby ich
    > kontrola jakości nie wykrywała anomalii w takich akumulatorach? Przecież
    > jakiś powód musiał być że nowo wyprodukowane się zapaliły.

    Jeśli mam zgadywać, to jakies zwarcie zrobili przy produkcji.
    Bo co innego by zadziałało z takim opóźnieniem?

    J.

  • 85. Data: 2024-07-01 14:05:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-07-2024 o 13:40, J.F pisze:

    > A tu widzisz - nie ma baterii, nie ma fabryki, w innych przypadkach
    > nie ma samochodu - nie ma jak dochodzić :-)

    Dają radę, spokojna głowa, przecież nie chodzi o pojedyncze przypadki.
    W Konie wymienili trefne baterie i problem ustąpił.
    Więc doszli prawidłowo do przyczyny.

  • 86. Data: 2024-07-01 18:26:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie jak się zacznie palić kilkaset samochodów rocznie np. w podziemnych
    > średniej wielkości miasta.

    E tam. Jak bedzie malo samochodów to będzie mało pożarów. Przecież już
    nikt w zasadzie nie ukrywa że nie chodzi o wymianę spalinek na lektryki
    1 do jeden, a o redukcję ilości saochodwo a w celu ambitnym likwidację
    "private ownership" samochodów (oczywiście nie dla oligarchów) - zresztą
    oligarchowie nie mieszkają w blokach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2024-07-02 01:46:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > 1 do jeden, a o redukcję ilości saochodwo a w celu ambitnym likwidację
    > "private ownership" samochodów (oczywiście nie dla oligarchów) - zresztą

    Wąpie aby w najbliższym czasie jakaś istotna redukcja mogła wystąpić.
    Jesli juz to są dzaiałania pokoleniowe, gdzie właśnie zaczęto urabiać
    najmłodsze pokolenie/a. Unia politycznie ma w tej chwili wystarczająco
    problemów na tych wszystkich frontach, które już pootwierała, żeby
    zaryzykować otwarcie nowego. Oznacza to tyle, że jesli eletryki nie
    padną z innych powodów, to ewentualny problem z bateriami (o ile
    faktycznie jest/będzie) wyjdzie przed ewentualną redukcją.

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2024-07-02 06:22:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wąpie aby w najbliższym czasie jakaś istotna redukcja mogła wystąpić.

    To jest zapisane w oficjalnych celach WEF czy C40. Więc nastąpi.
    Podobnie jak wcześniej wątpiono czy Niemcy zamkną atom lub czy będzie
    zakaz spalinek.

> [...]
    > najmłodsze pokolenie/a. Unia politycznie ma w tej chwili wystarczająco
    > problemów na tych wszystkich frontach, które już pootwierała, żeby

    Przecież już jest otwarty. Zakaz sprzedaży spalinek przy nierozwiązanym
    problem infry do ładowania równa się ogromna redukcja ilości samochodów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-07-02 09:26:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przecież już jest otwarty. Zakaz sprzedaży spalinek przy nierozwiązanym
    > problem infry do ładowania równa się ogromna redukcja ilości samochodów.

    Wydaje sie, że wszystko zalezy jak bardzo "przegną". Jesli taka redukcja
    spowoduje dużą uciązliwośc dla wielu osób nie oferując niczego
    namacalnego w zamian, to ludzie zagłosują przy urnach przeciw. To co
    obserwujemy w ostatniej dekadzie, przesunięcie się społeczeństw
    liberalnych w kierunku populistów czy innych demagogów jest zbliżonym
    procesem. Ktos to niezadowolenie wykorzysta.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2024-07-02 11:47:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Jul 2024 14:05:15 +0200, Cavallino wrote:

    > Dają radę, spokojna głowa, przecież nie chodzi o pojedyncze przypadki.
    > W Konie wymienili trefne baterie i problem ustąpił.
    > Więc doszli prawidłowo do przyczyny.

    Widać raz strażakom udało się ugasić w zarodku :-)

    J.