-
81. Data: 2024-07-01 12:03:56
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 1.07.2024 o 11:35, J.F pisze:
>> Nie.
>> Nie interesują mnie podobne dywagacje, ufam że producenci wiedzą co piszą.
> Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały ?
No właśnie, przecież na filmie się u producenta zapaliły, czyżby ich
kontrola jakości nie wykrywała anomalii w takich akumulatorach? Przecież
jakiś powód musiał być że nowo wyprodukowane się zapaliły.
--
Janusz
-
82. Data: 2024-07-01 12:27:32
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 01-07-2024 o 11:35, J.F pisze:
>>> Znajdziesz jakąś publikacje/badania ntt?
>>
>>
>> Nie.
>> Nie interesują mnie podobne dywagacje, ufam że producenci wiedzą co piszą.
>
> Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały :-P
Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
Więc tym bardziej powinni wiedzieć.
-
83. Data: 2024-07-01 13:40:55
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Jul 2024 12:27:32 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 01-07-2024 o 11:35, J.F pisze:
>
>>>> Znajdziesz jakąś publikacje/badania ntt?
>>>
>>>
>>> Nie.
>>> Nie interesują mnie podobne dywagacje, ufam że producenci wiedzą co piszą.
>>
>> Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały :-P
>
> Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
> Więc tym bardziej powinni wiedzieć.
A tu widzisz - nie ma baterii, nie ma fabryki, w innych przypadkach
nie ma samochodu - nie ma jak dochodzić :-)
J.
-
84. Data: 2024-07-01 13:42:58
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Jul 2024 12:03:56 +0200, Janusz wrote:
> W dniu 1.07.2024 o 11:35, J.F pisze:
>>> Nie.
>>> Nie interesujÄ mnie podobne dywagacje, ufam Ĺźe producenci wiedzÄ co piszÄ .
>> Jakby wiedzieli, to by im siÄ baterie nie zapalaĹy í ˝í¸
> No wĹaĹnie, przecieĹź na filmie siÄ u producenta zapaliĹy, czyĹźby ich
> kontrola jakoĹci nie wykrywaĹa anomalii w takich akumulatorach? PrzecieĹź
> jakiĹ powĂłd musiaĹ byÄ Ĺźe nowo wyprodukowane siÄ zapaliĹy.
JeĹli mam zgadywaÄ, to jakies zwarcie zrobili przy produkcji.
Bo co innego by zadziaĹaĹo z takim opóźnieniem?
J.
-
85. Data: 2024-07-01 14:05:15
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 01-07-2024 o 13:40, J.F pisze:
> On Mon, 1 Jul 2024 12:27:32 +0200, Cavallino wrote:
>> W dniu 01-07-2024 o 11:35, J.F pisze:
>>
>>>>> Znajdziesz jakąś publikacje/badania ntt?
>>>>
>>>>
>>>> Nie.
>>>> Nie interesują mnie podobne dywagacje, ufam że producenci wiedzą co piszą.
>>>
>>> Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały :-P
>>
>> Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
>> Więc tym bardziej powinni wiedzieć.
>
> A tu widzisz - nie ma baterii, nie ma fabryki, w innych przypadkach
> nie ma samochodu - nie ma jak dochodzić :-)
Dają radę, spokojna głowa, przecież nie chodzi o pojedyncze przypadki.
W Konie wymienili trefne baterie i problem ustąpił.
Więc doszli prawidłowo do przyczyny.
-
86. Data: 2024-07-01 18:26:06
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 01.07.2024 o 07:13, Marcin Debowski pisze:
>> Obawiam się że te regulacje to - samochody są dla zarządu - dla areczka
>> mamy 15 minutowe miasta:P
>
> Nie jak się zacznie palić kilkaset samochodów rocznie np. w podziemnych
> średniej wielkości miasta.
E tam. Jak bedzie malo samochodów to będzie mało pożarów. Przecież już
nikt w zasadzie nie ukrywa że nie chodzi o wymianę spalinek na lektryki
1 do jeden, a o redukcję ilości saochodwo a w celu ambitnym likwidację
"private ownership" samochodów (oczywiście nie dla oligarchów) - zresztą
oligarchowie nie mieszkają w blokach.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
87. Data: 2024-07-02 01:46:19
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-07-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 01.07.2024 o 07:13, Marcin Debowski pisze:
>
>>> Obawiam się że te regulacje to - samochody są dla zarządu - dla areczka
>>> mamy 15 minutowe miasta:P
>>
>> Nie jak się zacznie palić kilkaset samochodów rocznie np. w podziemnych
>> średniej wielkości miasta.
>
> E tam. Jak bedzie malo samochodów to będzie mało pożarów. Przecież już
> nikt w zasadzie nie ukrywa że nie chodzi o wymianę spalinek na lektryki
> 1 do jeden, a o redukcję ilości saochodwo a w celu ambitnym likwidację
> "private ownership" samochodów (oczywiście nie dla oligarchów) - zresztą
> oligarchowie nie mieszkają w blokach.
Wąpie aby w najbliższym czasie jakaś istotna redukcja mogła wystąpić.
Jesli juz to są dzaiałania pokoleniowe, gdzie właśnie zaczęto urabiać
najmłodsze pokolenie/a. Unia politycznie ma w tej chwili wystarczająco
problemów na tych wszystkich frontach, które już pootwierała, żeby
zaryzykować otwarcie nowego. Oznacza to tyle, że jesli eletryki nie
padną z innych powodów, to ewentualny problem z bateriami (o ile
faktycznie jest/będzie) wyjdzie przed ewentualną redukcją.
--
Marcin
-
88. Data: 2024-07-02 06:22:04
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 02.07.2024 o 01:46, Marcin Debowski pisze:
> Wąpie aby w najbliższym czasie jakaś istotna redukcja mogła wystąpić.
To jest zapisane w oficjalnych celach WEF czy C40. Więc nastąpi.
Podobnie jak wcześniej wątpiono czy Niemcy zamkną atom lub czy będzie
zakaz spalinek.
> Jesli juz to są dzaiałania pokoleniowe, gdzie właśnie zaczęto urabiać
> najmłodsze pokolenie/a. Unia politycznie ma w tej chwili wystarczająco
> problemów na tych wszystkich frontach, które już pootwierała, żeby
> zaryzykować otwarcie nowego.
Przecież już jest otwarty. Zakaz sprzedaży spalinek przy nierozwiązanym
problem infry do ładowania równa się ogromna redukcja ilości samochodów.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
89. Data: 2024-07-02 09:26:32
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-07-02, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 02.07.2024 o 01:46, Marcin Debowski pisze:
>
>> Wąpie aby w najbliższym czasie jakaś istotna redukcja mogła wystąpić.
>
> To jest zapisane w oficjalnych celach WEF czy C40. Więc nastąpi.
> Podobnie jak wcześniej wątpiono czy Niemcy zamkną atom lub czy będzie
> zakaz spalinek.
>
>> Jesli juz to są dzaiałania pokoleniowe, gdzie właśnie zaczęto urabiać
>> najmłodsze pokolenie/a. Unia politycznie ma w tej chwili wystarczająco
>> problemów na tych wszystkich frontach, które już pootwierała, żeby
>> zaryzykować otwarcie nowego.
>
> Przecież już jest otwarty. Zakaz sprzedaży spalinek przy nierozwiązanym
> problem infry do ładowania równa się ogromna redukcja ilości samochodów.
Wydaje sie, że wszystko zalezy jak bardzo "przegną". Jesli taka redukcja
spowoduje dużą uciązliwośc dla wielu osób nie oferując niczego
namacalnego w zamian, to ludzie zagłosują przy urnach przeciw. To co
obserwujemy w ostatniej dekadzie, przesunięcie się społeczeństw
liberalnych w kierunku populistów czy innych demagogów jest zbliżonym
procesem. Ktos to niezadowolenie wykorzysta.
--
Marcin
-
90. Data: 2024-07-02 11:47:15
Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Jul 2024 14:05:15 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 01-07-2024 o 13:40, J.F pisze:
>> On Mon, 1 Jul 2024 12:27:32 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 01-07-2024 o 11:35, J.F pisze:
>>>
>>>>>> Znajdziesz jakąś publikacje/badania ntt?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nie.
>>>>> Nie interesują mnie podobne dywagacje, ufam że producenci wiedzą co piszą.
>>>>
>>>> Jakby wiedzieli, to by im się baterie nie zapalały :-P
>>>
>>> Jak się tak stanie, to raczej dochodzą dlaczego.
>>> Więc tym bardziej powinni wiedzieć.
>>
>> A tu widzisz - nie ma baterii, nie ma fabryki, w innych przypadkach
>> nie ma samochodu - nie ma jak dochodzić :-)
>
> Dają radę, spokojna głowa, przecież nie chodzi o pojedyncze przypadki.
> W Konie wymienili trefne baterie i problem ustąpił.
> Więc doszli prawidłowo do przyczyny.
Widać raz strażakom udało się ugasić w zarodku :-)
J.