  • 11. Data: 2011-04-09 16:07:20
    Temat: Re: Bardzo dziwne objawy
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez bannerów
    > by zdechł ;->

    wszystko fajnie, ale pomijajac sama przegladarke to gdzie moze
    lezecprzyczyna tak durnego problemu?

  • 12. Data: 2011-04-09 17:02:06
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    totalna załamka, zamontoałem na starym kompie Chroma i dalej to samo, ładuje
    wszystko oprócz WP
    Komp podpiety pod ehternet ładuje WP bez problemu. Co moze byc?
    Przez modem iPlusa Huawei E156 sciagam pliki, laduje wszystkie inne strony
    tylko wp ładuje sie raz na 100 przypadkow

  • 13. Data: 2011-04-09 20:33:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-09 18:07, pilusia pisze:

    > wszystko fajnie, ale pomijajac sama przegladarke to gdzie moze
    > lezecprzyczyna tak durnego problemu?

    Odinstaluj tę denną przeglądarkę i zainstaluj z braku laku nowszą-9-tkę.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-04-09 21:38:13
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    >Odinstaluj tę denną przeglądarkę i zainstaluj z braku laku nowszą-9-tkę.

    jasne na XP...
    przeciez cos sie musi dziac skoro jak juz pisalem zarowno IE8 jak i Chrome
    ma klopoty tylko z ta jedna strona,
    tzn IE8 wczytauje poprawnie wp.pl raz na 100 klikniec, za to Chrome wczytuje
    bez obraow po srodku ktore sa zwykle do wybory 3-5 jako tematy glowne

  • 15. Data: 2011-04-09 22:57:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-09 23:38, pilusia pisze:

> [...]
    > bez obraow po srodku ktore sa zwykle do wybory 3-5 jako tematy glowne

    A to otwierasz?
    http://wp.tv/?ticaid=5c198
    http://muzyka.wp.pl/
    http://tv.wp.pl/?ticaid=1acf5
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dajcie-skrzyn
    ki-wezcie-Bronka-demonstracja-w-przeddzien-rocznicy-
    Katastrofy-Smolenskiej,wid,13304818,wiadomosc.html

    Jak te strony się otworzą to i do samej wp.pl jednym kliknięciem wejdziesz.
    Zainstaluj Adobe Flash Player, bo brak też może powodować nieotworzenie
    strony, która prawdopodobnie otwiera się najpierw reklamą flashową.
    http://get.adobe.com/pl/flashplayer/otherversions/

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-04-09 23:13:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 14:28, pilusia pisze:
    > Witam, mam spory problem ze starym kompem.
    > To PIII 512MB SDRAM. Używam go praktycznie do przeglądania portali
    > informacyjnych, poczty i drobnych edycji.
    > W zasadzie powlny sprzet ale generalnie do zwykłych rzeczy wystarczał.
    > Zmieniłem modem do iPusa i zaczęły się problemy. Objaw jest taki, że nie
    > wczytuje kilku % stron m.in. wp.pl. Reszta chodzi zupełnie OK, onet.pl.
    > interia.pl. gazeta.pl itp.

    Zmień komputer i modem.

    Albo grupę dyskusyjną - ta zasadniczo jest o kwestiach sprzętowych.

  • 17. Data: 2011-04-09 23:43:04
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    A to otwierasz?
[...]

    niestety nic z w/w linkow nie otwieram
    pasek stanu ladowania strony dochodzi do konca, ale zostaje bialy ekran i
    strona sie nie laduje, wszystkie inne smigaja az milo, szlag mnie juz trafia
    nie wiem co moze sie dziac

  • 18. Data: 2011-04-10 14:34:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej
    > przeglądarki?

    z deka glupoty wypisujesz

  • 19. Data: 2011-04-10 15:11:33
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > FF4 nie jest kobylaste, a i tak na taki sprzęt to najlepszy Chrome ;)

    Jaki sprzęt? Do niedawna używałem PII 700 MHz i nie miałem problemu. Na próbę
    reanimowałem dziadka i www.wp.pl na IE 5 wpada w sekundę. To nie jest wina
    procesora.

    Remek

  • 20. Data: 2011-04-10 15:13:41
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "pilusia" napisał:

    > Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie
    > chce zmieniać przeglądarki tylko dociec problemu u podstaw.

    Wpisz w cmd:

    tracert www.wp.pl > C:\tracert.txt

    i naciśnij Enter. Poczekaj aż program zakończy działanie i wklej ten plik
    tekstowy na grupę.

    Remek