  • 1. Data: 2011-04-08 12:00:23
    Temat: drukarka atramentowa
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    temat nie związany z grupą, ale wydaje mi się że dość zbliżony dlatego
    ośmieliłem się zapytać właśnie tutaj.

    Potrzebuję drukarki kolorowej atramentowej. Z wifi lub ethernetem. Do
    tego skaner i co ważne obsługa druku dwustronnego. Drukuje ok 50-100
    kartek w miesiącu. Co do budżetu to myślałem o maks 500-600 zł.

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-04-08 12:36:33
    Temat: Re: drukarka atramentowa
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-04-2011 o 14:00:23 ŁR <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > tego skaner i co ważne obsługa druku dwustronnego. Drukuje ok 50-100
    > kartek w miesiącu. Co do budżetu to myślałem o maks 500-600 zł.

    Canon MP560
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2011-04-08 13:09:45
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ŁR" <l...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuję drukarki kolorowej atramentowej. Z wifi lub ethernetem. Do tego
    > skaner i co ważne obsługa druku dwustronnego. Drukuje ok 50-100 kartek w
    > miesiącu. Co do budżetu to myślałem o maks 500-600 zł.

    Epson PX720WD, za tyle ile chcesz wydać kupisz sobie ją z zainstalowanym już
    CISS-em.
    Pozdrawiam
    Andrzej