  • 11. Data: 2014-08-14 12:03:32
    Temat: Re: Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Ja polecałbym Ci Dell U2711, wiele na jego temat czytałem, ma w miarę

    > Ja polecam Dell U2410 , 24'', 16:10 (imho lepsze niz 4:3), bardzo dobra
    > jakosc obrazu.
    >
    > http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/LCD_z_matryca_
    IPS_dla_profesjonalisty_-_DELL_U2410-2497.html

    > Mam, uzywam, chwale...

    Wszystko OK, ale na 5 szt, które mamy jeden padł na amen tuż po
    skończeniu gwarancji. Tak więc niezawodność w tym wypadku słaba, bo
    dziesiątki innych monitorów działają od lat.

  • 12. Data: 2014-08-14 12:17:30
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-14 12:03, Skylla pisze:
> [...]
    > skończeniu gwarancji. Tak więc niezawodność w tym wypadku słaba, bo
    > dziesiątki innych monitorów działają od lat.

    Może miałeś pecha i tyle. Nie można po jednym egzemplarzu skreślać całej
    linii.
    U mnie w firmie jest kilkadziesiąt DELLi pokroju 2210 i podobnych i od
    kilku lat nie widziałem, żeby któryś padł. Gorzej z Samsungami. Te
    padają co jakiś czas. Moje dwa w domu też już serwis odwiedziły jeszcze
    na gwarancji.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2014-08-14 13:34:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 10:44:57 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Czekam kiedy pojawią się pluginy do przeglądarek które będą
    > automatycznie zatwierdzać politykę ciasteczek.

    1. Już są
    2. Ale wiesz, że może być również piękny mechanizm do nadużyć? Vide
    http://niebezpiecznik.pl/post/czy-jedno-klikniecie-m
    oze-oznaczac-skuteczne-zawarcie-umowy-poniedzialek-z
    -prawnikiem/

    [ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
    [ society to function. ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]

  • 14. Data: 2014-08-14 16:33:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-08-14 09:08, R.e.m.e.K wrote:

    > Ja polecam Dell U2410 , 24'', 16:10 (imho lepsze niz 4:3), bardzo dobra
    > jakosc obrazu.

    Tyle ze nowego sie raczej nie kupi, bowiem wyszedl z produkcji i ze
    stanow magazynowych raczej tez. W jego miejsce wskoczyl U2412M.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2014-08-14 19:18:05
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale 1200 to juz odczuwalna roznica :-)

    A to fakt! :) Jakiś sensowny monitor 1600x1200 na porządnej matrycy to by
    było to :)

  • 16. Data: 2014-08-14 23:14:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Aug 2014 23:23:26 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Wymieniam monitor na lepsiejszy i prosilbym o porade, bo internet jest
    > pelen klamstw i marketingu, a moze tutaj znajde jakas dobra dusze ;)

    (ciach...)
    > Obecnie mam 19 calowego Della (kiedy byly jeszcze dobrej jakosci), jednak
    > przeszkadza mi jego mala rozdzielczosc (1280x1024) oraz fakt ze w Linxie
    > wszystko jest wieksze - czcionki, taby, okna. Chyba wiecie o co chodzi.
    > Nie miesci mi sie to na ekranie, a preferuje jednak jeden monitor, a nie
    > dwa. Dwa jakims cudem mecza moje oczy.
    >
    > Cena do 2-3k.
    >
    > Przejade pol Polski zeby spojrzec takiemu monitorowi w oczy i powiedziec
    > You're mine, b*tch :)

    Jeżeli lubisz mieć wyższą gęstość upakowania pikseli (pasowało Ci 1280×1024
    na 17", a na 19" już piksele były za duże), chcesz mieć 1920×1200, to przy
    22" przekątnej masz świetnego EIZO FlexScan SX2262W.

    Jeżeli 24" to bym się rozejrzał za EIZO FlexScan EV2436W (tu masz 1920×1200
    również). Jeżeli Waść sobie winszuje 2560×1440, to w budżecie ,,dorzuć dwie
    stówy" jest to wciągnięcia EIZO FlexScan EV2736W.

    Nie rozumiem tylko owego zapotrzebowania na 75Hz odświeżania. Skąd Ci się to
    wzięło?

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]

  • 17. Data: 2014-08-15 09:15:54
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2014-08-14 01:23, amperomierz pisze:
    > - dobra matryce, bez metalicznej poswiaty,
    > - czarna czern na ekranie a nie mataliczna, pol/czarna

    To nie wyklucza dużej części matryc IPS ?

  • 18. Data: 2014-08-15 11:09:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > skończeniu gwarancji. Tak więc niezawodność w tym wypadku słaba, bo
    > dziesiątki innych monitorów działają od lat.

    Kupuj monitory z zewnetrznym zasilaczem. wiekszosc usterek to spuchniete
    kondensatory na wyjściu. Naprawa to 10 minut (nie liczac wyjscia po nowe
    elki).
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8053180/2013-10-
    06%2014.34.16.jpg
    Ja osobiście staram sie kupować sprzet który zasilacz ma zewnetrzny.
    Produkuje on duzo ciepla a czesc producentów, z osczednosci montuje go
    na wspólnej płycie. Sa podejrzenia ze to element zaplanowanego zuzycia.

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2014-08-15 19:35:45
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    > Kupuj monitory z zewnetrznym zasilaczem. wiekszosc usterek to spuchniete
    > kondensatory na wyjściu. Naprawa to 10 minut (nie liczac wyjscia po
    nowe...

    Hmm, nie pomyslalem o tym ale wiesz ze to nie idzie zazwyczaj w parze,
    tzn. upatrzysz sobie model, to wpierw musisz kombinowac skad go sciagnac,
    gdzie ogladnac na wlasne oczy i taki zasilacz zazwyczaj juz nie ma
    krytycznej roli przy wyborze :)
    Niemniej jednak, dzieki za uwage, przydatna.

  • 20. Data: 2014-08-15 20:43:52
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 11:09:22 +0200, the_foe napisał(a):

    > Kupuj monitory z zewnetrznym zasilaczem. wiekszosc usterek to spuchniete
    > kondensatory na wyjściu. Naprawa to 10 minut (nie liczac wyjscia po nowe
    > elki).

    A jakie sensowne monitory maja zasilacze dzisiaj?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K