  • 31. Data: 2014-08-17 13:14:31
    Temat: Re: Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *the_foe* wdusil[a] knefle:

    >http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/200906
    08/171435/5.jpg

    W tym chociaz umiejscowienie plytek jest prawidlowe

  • 32. Data: 2014-08-17 14:18:29
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 00:44:23 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Dell na IPS to jednak marketowa masówka. Jeżeli komuś to wystarczy, to
    > proszę uprzejmie. Ja wolę niższe rozdzielczości, ale z porządnym
    > odwzorowaniem barw.

    Dell U2410 jest calkiem udany. Nie zgadzam sie, ze to tandetna masowka.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 34. Data: 2014-08-17 16:33:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 14:18:29 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Dell U2410 jest calkiem udany. Nie zgadzam sie, ze to tandetna masowka.

    To jest masówka. Profilowałeś to kiedyś? Sprawdzałeś, jaki ma najniższy
    poziom jasności? Sprawdzałeś, jaka jest jego stabilność parametrów
    wyświetlania? :D

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]

  • 33. Data: 2014-08-17 16:33:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 16 Aug 2014 23:52:19 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

    > To zaproponuj prosze cos od siebie, badz podaj na czym pracujesz.

    Prywatnie na EIZO FlexScan S2432W. Służbowo niestety na iMaku (tragedia nie
    monitor) + EIZO FORIS FS2333 (a tu się zdziwiłem, że monitor dla graczy się
    całkiem przyzwoicie sprawuje. Ale w końcu to EIZO).

    (ciach...)

    [ Kobieto! Chcesz się dowiedzieć, co twoje przyjaciółki NAPRAWDĘ sądzą ]
    [ o twoim mężu? Powiedz im, że się rozwodzicie. (JoeMonster.org) ]

  • 35. Data: 2014-08-17 18:36:17
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    > To jest masówka. Profilowałeś to kiedyś? Sprawdzałeś, jaki ma najniższy
    > poziom jasności? Sprawdzałeś, jaka jest jego stabilność parametrów
    > wyświetlania? :D

    Prosilbym o krotkie wyjasnienie, bo bralem go rowniez pod uwage.
    Masz na mysli, ze wali metaliczna poswiata ?
    Ciekawe jakby wypadl w porownaniu do mojej obecnej 19-ki Dell 1908 FP,
    ktorej ani kolorow ani katow patrzenia nie moge zarzucic. Doslownie pod
    katem ~180 stopnii obraz wyglada tak samo !

    Chyba ze zyje 10 lat za...(nie bede ich obrazal) i istnieje juz lepsza
    technologia niz ta w tym modelu 1908FP, a monitorek ma juz trochu latek
    od produkcji.

    --
    amp

  • 36. Data: 2014-08-17 20:46:57
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 16:36:17 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

> [...]
    > ktorej ani kolorow ani katow patrzenia nie moge zarzucic. Doslownie pod
    > katem ~180 stopnii obraz wyglada tak samo !

    180* to ja nie miem spojrzec ;-) ale do stu siedemdziesieciu kilku wyglada
    tak samo. Poczytaj testy tego monitora, jest naprawde ok, zwlaszcza, jesli
    nie zajmujesz sie skladem do druku.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 37. Data: 2014-08-19 14:19:21
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    dobra panowie i panie.
    Wlasnie potestowalem dwa modele w pracy:
    - 24 calowego HP-ka ZLxxx na 1920x1080.
    - 22 calowego DELL U2122 HM

    Przeciw 24:
    - kobyla - na biurku mam tyle miejsca ile na wyciagniecie reki
    - jego monstrualnosc powoduje to, ze aby spojrzec na lewa krawedz i potem
    na prawa, to musze mocno ruszac glowa, a nie tylko oczami. Zakladam ze
    przy takiej odleglosci bedzie to meczace na dluga mete
    - monitor 24 cale powinien miec o wiele wieksza rozdzielczosc i bezsensem
    byloby kupowac na chwile obecna 24 cale i "tylko" FULLHD (IMHO)

    Bede sie zatem trzymal 22 cali i "tylko FULLHD" bo jak widze, nie dostane
    dobrego z taka iloscia cali i 1200 liniami w pionie - tylko 1080

    Za 22:
    Teraz siedze na Dell U2212 MH. Zalety to FULLHD, mniejsza zaleta ze jest
    jakis....szeroki, i jeszcze wieksza wada to ekran. Kurcze, matryca jest
    jakas dziwna, i ciezko mi to wytlumaczyc. OBraz jest po prostu taki
    fioletowo/bialy na calym ekranie. Kontrast i ostrosc czcionek bez
    zastrzezen (brzytwa), ale to tlo meczy mnie po godzinie i na bialym tle
    widze doslownie takie plamy baardzo jasno rozowe.
    I co chodzi z tym monitorem ? Dalem reset do fabrycznych, kabel video z
    ferrytem zalanym, grafa dobra, tylko skad te przebarwienia ?
    Nie, monitor nie jest uszkodzony, bo inaczej trafilby do serwisu (tu
    pracuja graficy i dev na wyzszych niz fullhd i tylko jekna, a wymieniaja
    monitor)

    W takim razie decyzja co do rozmiaru zapadla - 22 cale.
    Teraz tylko wybrac dobry model... :)

    --
    amp

  • 38. Data: 2014-08-19 17:10:54
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.08.2014 00:29, the_foe pisze:
    > Cud, ze wewnętrzne zasilacze nie weszły do laptopów w czasach kiedy były
    > jeszcze wystarczająco grube ;)

    W połowie lat 90 pracowałem na JAKIMŚ laptopie i wydaje mi się że
    110/220V wchodziło bezpośrednio w obudowę.

    p. m.

  • 39. Data: 2014-08-20 10:35:53
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-16 00:29, the_foe pisze:

    > zasilacze (czyli przetwornicę) maja wszystkie ;)
    > a zewnetrzne to zapewne LG maja, to znaczy interpoluje ;) to z faktu, ze
    > pol roku temu kupowałem 29'' TV i miał zewnetrzny zasilacz. Nie

    Potwierdzam. Mój monitor LG (nieco mniejszy) też ma zewnętrzny zasilacz.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/